hungloveyi
暱稱: δ牙甲﹏
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
__時鐘`-願各位用每分每秒珍惜身邊人;
最新文章
___轉眼即逝;;
___閑得過份;;
___悶叉死我;;
___就是這樣;;
___好人有限;;
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2007 年 9 月 4 日  星期二   晴天  ___別要做出會讓自己傷沁後悔的事*


繼續努力>V< 分類: 未分類

今日神早起身..當然..上MSN..同傻妹傾計LA..

之後佢叫我食早餐..但我唔想食/3\唔想晒錢..最後去左飲奶奶@v@

之後返到去咪上堂lo..上兩個maths..雖然好悶..但我好努力專心咁上..

跟住上地理xd..好鐘意個呀sir..好搞笑xD..開心左一堂..之後黎既係..

中史@V@我愛的科目..都冇教書..成堂係就講野講野再講野Xd..

放飯..今日就勁la..行左成3個字多d..都未搵到食咩..因為度度都爆晒-3-

唔想排隊..之後比我地發現左一間..冇人知既野..但就幾好味既..20$

食飽飽..返去上i.h.先將4b同4c合埋- -再分開做3班..搞左好耐..

最慘就我同傑傑果d..無奈-3-企係走廊度..悶+熱死了..

上完..就到英文堂..要做shadowing..上年既我係唔會做..

但今年..盡力la..我默到d野出黎..之後搞小小班務..就放學la@v@

返到屋企洗個令令白白..舒服xD..沖完..玩電腦..同傻妹,恩子,SIUYAN傾MSN..

傾左陣..又要開始做功課..,一直老力做..做到E家/./今日係咁多>V<

聽日見xDDDDDDDDDDDDDD

美玲生日快樂呀xDD

 

 

這時候最能讓我想起你
多希望你在這里
你總是愿意把你的手心借給我握緊
該往哪里
我總是
依賴著你
你是我的方向感
我可以確定
你會帶著我朝對的方向前進
I’m thinking of you 我
有你真好
你能讓煩惱變得渺小
我遇見一個
最懂我的人
我會提醒自己
把這份愛收好

I’m thinking of you 我
有你真好
只要牽著你的手就知道
我不是一個人在這世界停靠
因為我擁有你在我心里
I’m thinking of you 有你真好
thinking of you

                   
                   
                   
                   
                   

 
__珍惜現在所嬡*:2007-09-04 09:06 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]___回憶永遠是最好的;;`


2007 年 9 月 3 日  星期一   晴天  ___別要做出會讓自己傷沁後悔的事*


忙碌的一天/V\ 分類: 未分類

話咁快又到星期一..一早起身(5:50)=v=起左身..去左洗個面..

本身想洗白白-3-懶死了..唔想洗..之後開電腦..同個傻妹傾計..

跟住7點25分出門口LUU*..今日再一次見到學生潮-V-感覺怪怪地咁..

之後返到去..DAY A-3-高年級早會..又要企..很不慣..聽完訓導講野..

又返班房..個班房好有壓迫感..因為有44個人..陰公....仲黎左部"空中霸王"=V=救命

跟住咪上堂LO..第一堂旅遊..哈..好鬼好笑個呀SIR..成日做埋D手勢..好鬼得意..

所以好開心就過左LUU*第二堂-3-中文..F.1個班主任教- -係未留級果年F.1=3="

點知佢仲記得我個名-3-"就比佢點左去幫佢收野= =..跟住放小息..

哇- -真係想爆粗..小食部轉左兩個呀嬸..D野食+價唔緊要- -$1/0.5但+得黎..佢小左野食..

3舊密洛雞要$4.5=.="以前4蚊都4舊LA..很KAI的說..之後又要上堂..今堂上MATHS..

個呀SIR真係好鬼悶- -不過我諗應該學到野既..冇得玩丫MA..又比人點左去駁IT野-V-冇陰公..

之後上P.E..哇- -3A班既10幾個靈魂返黎LA..好嘈=3="玩完..食飯..去左FD屋企食@v@

買左支利賓立飲..+兩個包仔-v-飽死左..食完,,返學去了..今次到英文堂-3-但我竟然專心到...

係咪有點奇蹟=v=個miss唔講野我仲覺得無聊=C=忽上腦..跟住班主任堂都冇做班務..

比佢拎左一半去教英文..算la..佢話1個星期內佢搞好返d班務..之後4點半..走得@v@..

放左去-v-打比個傻妹xD..一度傾一度行..凸登行去7仔買野飲..叫佢找10$紙..佢大大個10$餅咁比我..GD!

搭馬鐵..返到屋企..洗個令白白..落街買兩本筆記簿..上到黎..就開始做功課..做開學果D野..

哇..做死人了../  \做到8點幾個頭超痛..辛苦..不過應該冇咩野既..10點半訓左落床度..舒服D..

訓了..較左鬧鐘..11點55分起身..同美玲講完生日快樂..快訓過-3-"係咁多xD聽日見

 

今日唔貼歌詞/3\累呀..搵唔到歌詞"

 
__珍惜現在所嬡*:2007-09-04 06:46 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]___回憶永遠是最好的;;`