話咁快又到星期一..一早起身(5:50)=v=起左身..去左洗個面..
本身想洗白白-3-懶死了..唔想洗..之後開電腦..同個傻妹傾計..
跟住7點25分出門口LUU*..今日再一次見到學生潮-V-感覺怪怪地咁..
之後返到去..DAY A-3-高年級早會..又要企..很不慣..聽完訓導講野..
又返班房..個班房好有壓迫感..因為有44個人..陰公....仲黎左部"空中霸王"=V=救命
跟住咪上堂LO..第一堂旅遊..哈..好鬼好笑個呀SIR..成日做埋D手勢..好鬼得意..
所以好開心就過左LUU*第二堂-3-中文..F.1個班主任教- -係未留級果年F.1=3="
點知佢仲記得我個名-3-"就比佢點左去幫佢收野= =..跟住放小息..
哇- -真係想爆粗..小食部轉左兩個呀嬸..D野食+價唔緊要- -$1/0.5但+得黎..佢小左野食..
3舊密洛雞要$4.5=.="以前4蚊都4舊LA..很KAI的說..之後又要上堂..今堂上MATHS..
個呀SIR真係好鬼悶- -不過我諗應該學到野既..冇得玩丫MA..又比人點左去駁IT野-V-冇陰公..
之後上P.E..哇- -3A班既10幾個靈魂返黎LA..好嘈=3="玩完..食飯..去左FD屋企食@v@
買左支利賓立飲..+兩個包仔-v-飽死左..食完,,返學去了..今次到英文堂-3-但我竟然專心到...
係咪有點奇蹟=v=個miss唔講野我仲覺得無聊=C=忽上腦..跟住班主任堂都冇做班務..
比佢拎左一半去教英文..算la..佢話1個星期內佢搞好返d班務..之後4點半..走得@v@..
放左去-v-打比個傻妹xD..一度傾一度行..凸登行去7仔買野飲..叫佢找10$紙..佢大大個10$餅咁比我..GD!
搭馬鐵..返到屋企..洗個令白白..落街買兩本筆記簿..上到黎..就開始做功課..做開學果D野..
哇..做死人了../ \做到8點幾個頭超痛..辛苦..不過應該冇咩野既..10點半訓左落床度..舒服D..
訓了..較左鬧鐘..11點55分起身..同美玲講完生日快樂..快訓過-3-"係咁多xD聽日見
今日唔貼歌詞/3\累呀..搵唔到歌詞"