今日..都係8點幾起身la..起身去on msn..
點知個傻妹今日都醒左@v@應該訓晏小小ma..你累了..
之後咪同佢傾msn..同做功課..咁就一個朝早xD
跟住就上網睇下野呀..果D..到左好似4點到玩信長團..
忽傾腰=.=輸到6地..次次用親風魔個死人頭都輸= ="
之後仲有第二場..都幾好既..殺43個..不過就好險..
之後返返出去咪同傻妹傾下計..呢排佢真係好辛苦...
8點幾打比佢傾電電@V@
對唔住呀老婆..係我搞到你有野都唔敢/﹏\我今晚先發現..因為我上次講果D野..
你再唔敢咩都同我講..咩都屈係個心度..對唔住呀..我唔係有心講果D野..
你老公依然係我..有咩要同我講好冇..唔好收收埋埋..你會好辛苦../3\有咩就大家講出黎..大家傾..
太陽曬的我 眼睛睜不開 你的好脾氣 讓我心情壞不起來
下雨下的我 眼神發呆 你的道歉 聽著聽著我都快笑出來
誰說不能黑白配 世界上沒有什麼事能夠如此絕對
曾經有人這樣唱過白天它不懂夜的黑
你卻懂得我的美
有時候我會感覺非常累
有時候也會不自覺把你拖累
你有時會說我們不配
只要你以為 真的真的我什麼都無所謂
誰說不能黑白配 世界上沒有什麼事能夠如此絕對
曾經有人這樣唱過白天它不懂夜的黑
你卻懂得我的美
感情也是黑白鍵讓人彈出我對你 只有漫漫的感謝
也許黑永遠不明白 在這個彩色的世界有你 我才會存在
每次我發脾氣..你都係我身邊陪住我..哄我開心..老婆
邊個話黑白唔可以一齊..我地唔係就可以..?我係黑..你就係白..我地唔係一對咩?
無論身邊既人點話我..點鬧我..你都對我不離不棄..看透我的..是你..瑞兒
呢排我排住讀書..好累la..但你都陪住我..不知不覺間..拖累了你..對唔住..不過我愛你*
有時你會傻傻地咁講..我地係咪唔配..我同你唔襯..咁我同邊個先襯?傻豬
係呢個世界既人入面..你至係對我黎講最要..冇你..就唔會今日既我..係你改變我..多謝你..*代b﹏
我地既七個月黎緊la>v<仲有7日>v<期待嗎?