hungloveyi
暱稱: δ牙甲﹏
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
__時鐘`-願各位用每分每秒珍惜身邊人;
最新文章
___轉眼即逝;;
___閑得過份;;
___悶叉死我;;
___就是這樣;;
___好人有限;;
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2007 年 8 月 29 日  星期三   晴天  ___別要做出會讓自己傷沁後悔的事*


趕功課的日子-v- 分類: 未分類

今日一早起身@v@開電腦玩..玩左陣信長@v@老婆起身loo@@

同佢傾計..傾完佢話我有事..我明明冇事呢xD之後傾下傾下@@..又同屎忽恩傾..

佢話唔想出去呢-V-琴日講到今日..唉..之後同傻豬上勁舞@V@上到去..兩個野玩到冇野好玩- -

走去玩招二奶@v@哈哈..冇人入的說-v-..可憐..之後玩左好耐好耐@v@玩左好耐好耐xD

都幾好玩~哈xD唔敢包@V@比人打扁都有份..玩完@@弱智航話想玩信長..佢今日生日..

咪就下佢..一開始玩..同佢係下路殺得幾爽..但中同上路就...= =做肥..養肥晒人..搞到輸左..無奈

玩完就搵返個傻豬LO@@..今次到佢勾佬-V-好多仔入呢-V-..可怕..之後收到恩個MSG話佢唔開心..

佢班FD仔又係衰的..吼\3/..之後就繼續同傻妹玩LUU* xD佢傻左呢xDD..跟住就好開心咁同佢傾計@V@

乜E家香港D女仔咁愛食煙-.-忽呢..之後都係玩勁舞..玩呀玩呀..玩到5點9到就沖涼@v@

之後食飯飯..又返勁舞..陪個傻妹發傻xD呵..傻下傻下就傻到E家..今日係咁多xD

 

恩子快D開心返xDD

無條件為你 不顧明天的安穩為你變堅強 相信你的眼神
不敢想 不敢問 有一天壞的可能
無條件為你 放棄單獨的旅程為你堅強 就不怕犧牲
我的靈魂 如此沸騰 為我愛的人

[[什麼都不怕..找幸福給你]]

 
__珍惜現在所嬡*:2007-08-29 08:01 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]___回憶永遠是最好的;;`


2007 年 8 月 28 日  星期二   晴天  ___別要做出會讓自己傷沁後悔的事*


累極/v\ 不安 分類: 未分類

今日..神早流流6點半左右就比人叫起身..個枕頭好舒服-V-"仲舒服過自己屋企果個..

之後沖個涼@V@換返套衫..舒服呢xD跟住就走LUU*..離開酒店後..

就去飲早茶..所為既飲早茶- -我只係食左6粒燒賣..包都唔多個-3-"冇陰公..

但我又唔覺餓..係食既期間係咁話-V-返得香港未..之後佢地怕左我>0<(成功左)

取消晒之後D行程@v@決定早d返..8點..就上長途巴士lo..一上到車-v-開左部手提..

聽歌..訓覺-v-爽呀..訓到一半@v@醒左-3-佢條粉腸失車呀/﹏\嗚..

結果比佢咁搞一搞..就成11點45分到先到羅湖..坐到腰骨都痛埋../3\可惡

跟住諗住離開長巴站既時候=3=老母發現左d證件留左係車-v-..好采拎得返..

過埋關都唔洗兩個字..一出羅湖..電話有信號la>v<開心死..但就收到恩個msg*..

話花花同傻豬嘈左..擔心死呢..諗下諗下傻豬唔會無lala同花花嘈..一定有d咩事呢..

之後唔理電話冇電打左比傻豬先..原來又係花花聊交嗌..做咩要咁呢...唉.....

跟住就搭火車去沙田..去到就坐巴士返屋企..返到屋企樓下..老豆問我食唔食野-v-

我仲好威咁答佢..我今日食左6粒燒賣!唔餓唔食!..忽-3-結果3幾就開始餓-0-無奈..

跟住就同恩和傻豬玩勁舞..玩到6點幾..我頭暈-v-"比佢地強迫我食野..一陣屈一樣..

好衰啊..兩姐妹\3/..真的很強-v-都係唔挑戰佢兩個..去左食一件西餅..冇咁餓..不過都咁暈

只後就打blog@0@ JA係E家呀xD今日係咁多先@V@聽日見

 

今日唔放歌詞LA..有野要講@v@同埋今日都冇咩野..ok開心的>V<但就覺得傻妹怪怪地..可能太累/ \SOR

 

以下既話比花花的..
你果條問題..我原本真係諗住唔答你..因為唔想傷到你..同瑞兒..其中一個..唔答..由我自己承擔係最好..
但係你一次又一次既追問..令我唔知點好..或者我真係答左你先好..你想知答案..今日我就係度比你..
記唔記得仲係一齊既時候我同你講過..要珍惜眼前人..錯過左既野..係好小有機會返黎..我真係曾經有一晚諗過..
偷偷地同你一齊..咁個傻豬又唔知..咁唔係你又唔傷心..佢又唔傷心..但係我諗深左..人大個LA..唔可以咁自私..

我已經呃過佢一次..但係佢仲咁相信我..如果我仲係咁..就算同你一齊..都永遠唔會開心..都對唔住自己良心..
係咪?你都大個..你都識諗..感情既野係冇得強求..你仲記唔記得..當日分手..你同我講一句冇FEEL..就分開..
我冇求過你唔離開我咩..?但係你呢..點對我..E家你要返黎LA..就要我接受返你..?如果你問我..
我仲愛唔愛你..我只可以答你..我們是朋友的愛..我地永遠都係好朋友..你有咩事都可以搵我..唔緊要..
但係..要一齊返..就....你都係唔好等我..去搵一個比我更好..對你更體貼既人LA..我們的路行完了..
總有一個會能給你幸福快樂..《誰話過曾經感動會一直快樂》..希望你以後都會開心..快樂..我地永遠都係好朋友.."
記得..唔好再浪費/錯過錫你既人..祝你幸福^^

 
__珍惜現在所嬡*:2007-08-28 07:49 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]___回憶永遠是最好的;;`