今日..神早流流6點半左右就比人叫起身..個枕頭好舒服-V-"仲舒服過自己屋企果個..
之後沖個涼@V@換返套衫..舒服呢xD跟住就走LUU*..離開酒店後..
就去飲早茶..所為既飲早茶- -我只係食左6粒燒賣..包都唔多個-3-"冇陰公..
但我又唔覺餓..係食既期間係咁話-V-返得香港未..之後佢地怕左我>0<(成功左)
取消晒之後D行程@v@決定早d返..8點..就上長途巴士lo..一上到車-v-開左部手提..
聽歌..訓覺-v-爽呀..訓到一半@v@醒左-3-佢條粉腸失車呀/﹏\嗚..
結果比佢咁搞一搞..就成11點45分到先到羅湖..坐到腰骨都痛埋../3\可惡
跟住諗住離開長巴站既時候=3=老母發現左d證件留左係車-v-..好采拎得返..
過埋關都唔洗兩個字..一出羅湖..電話有信號la>v<開心死..但就收到恩個msg*..
話花花同傻豬嘈左..擔心死呢..諗下諗下傻豬唔會無lala同花花嘈..一定有d咩事呢..
之後唔理電話冇電打左比傻豬先..原來又係花花聊交嗌..做咩要咁呢...唉.....
跟住就搭火車去沙田..去到就坐巴士返屋企..返到屋企樓下..老豆問我食唔食野-v-
我仲好威咁答佢..我今日食左6粒燒賣!唔餓唔食!..忽-3-結果3幾就開始餓-0-無奈..
跟住就同恩和傻豬玩勁舞..玩到6點幾..我頭暈-v-"比佢地強迫我食野..一陣屈一樣..
好衰啊..兩姐妹\3/..真的很強-v-都係唔挑戰佢兩個..去左食一件西餅..冇咁餓..不過都咁暈
只後就打blog@0@ JA係E家呀xD今日係咁多先@V@聽日見
今日唔放歌詞LA..有野要講@v@同埋今日都冇咩野..ok開心的>V<但就覺得傻妹怪怪地..可能太累/ \SOR
以下既話比花花的..
你果條問題..我原本真係諗住唔答你..因為唔想傷到你..同瑞兒..其中一個..唔答..由我自己承擔係最好..
但係你一次又一次既追問..令我唔知點好..或者我真係答左你先好..你想知答案..今日我就係度比你..
記唔記得仲係一齊既時候我同你講過..要珍惜眼前人..錯過左既野..係好小有機會返黎..我真係曾經有一晚諗過..
偷偷地同你一齊..咁個傻豬又唔知..咁唔係你又唔傷心..佢又唔傷心..但係我諗深左..人大個LA..唔可以咁自私..
我已經呃過佢一次..但係佢仲咁相信我..如果我仲係咁..就算同你一齊..都永遠唔會開心..都對唔住自己良心..
係咪?你都大個..你都識諗..感情既野係冇得強求..你仲記唔記得..當日分手..你同我講一句冇FEEL..就分開..
我冇求過你唔離開我咩..?但係你呢..點對我..E家你要返黎LA..就要我接受返你..?如果你問我..
我仲愛唔愛你..我只可以答你..我們是朋友的愛..我地永遠都係好朋友..你有咩事都可以搵我..唔緊要..
但係..要一齊返..就....你都係唔好等我..去搵一個比我更好..對你更體貼既人LA..我們的路行完了..
總有一個會能給你幸福快樂..《誰話過曾經感動會一直快樂》..希望你以後都會開心..快樂..我地永遠都係好朋友.."
記得..唔好再浪費/錯過錫你既人..祝你幸福^^