今日..都係同平日一樣..8點半起身..不過今日個柒老豆竟然比我咁早開機..
開得機LA WO..就緊係打機..諗住打果陣傻豬起左身..咁我諗諗下都係唔打了
同佢傾左一朝MSN..雖然唔係講左好多野..因為我好呆呢~3~總覺得自己呢排怪怪..
之後..個傻豬話佢比玻璃碎整親..個心離一離..如果入左去點算..不過好采冇喳..
晏就..=3=無LALA肚痛到字都打唔到..又要個傻豬擔心了..陰公..SOR呢...
過左半個鐘至一個鐘到掛..好返D..之後聽到傻豬佢媽媽帶佢睇E生了..好開心- -
點知返到黎話佢媽媽要6點半先同佢睇-3-無奈呢..之後就玩勁舞..玩玩下....
都唔知自己做咩..個心無LALA好痛...唔知咩事了....之後係度諗野...
呢排我真係變左好多...唔通以前既我已經不知覺間死了..?..不過我應承過個傻豬..
以前既我會好快返黎..唔洗擔心我^^之後都係一度玩勁舞..發現左屎忽恩唔開心..佢又想呃我開心\3/就快打死佢
一度同人傾MSN..識左個新FD~.~佢話佢前日同我玩過..但我一D都唔記得-3-我明明好有記性..
之後就係咁至到E家.."!
傻豬你要快快好返呀..老公會好擔心你..乖乖地食藥..好返老公請你食糖糖>3<
屎忽恩..你都唔好再唔開心LA..唔開心既野唔好諗咁多..會更加唔開心..過去左就由佢LA..諗將來仲好xD