hungloveyi
暱稱: δ牙甲﹏
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
__時鐘`-願各位用每分每秒珍惜身邊人;
最新文章
___轉眼即逝;;
___閑得過份;;
___悶叉死我;;
___就是這樣;;
___好人有限;;
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2007 年 8 月 23 日  星期四   晴天  ___別要做出會讓自己傷沁後悔的事*


打機的一天=V="好難頂 驚訝 分類: 未分類

今日一早起身-3-當然又打機- -..但係肩頭好緊= =""唔舒服

可能琴晚訓得唔好..係傻豬個MSN問佢起左身未-3-但諗諗下..先記得今日佢要返學..年紀大/﹏\冇記性

之後都係打機LA..不過愈打愈辛苦..但又想打..唉...今日比個屎忽恩鬧返轉頭-3-"陰公..

打到12點幾..有野食@v@好味呢..食完野-v-又再打過...我就癲了..頂..玩信長-3-好抽唔抽..抽中最憎果個人..

火都黎-3-但今日有奇蹟呢@v@用佢都殺到29個-0-爽!..玩完呢場信長..個傻豬都返屋企lo

聽日佢話唔去小組..嚇死我呢..好大獲+ma..好采有請假/﹏\唔係又打扁佢..

之後就玩勁舞la@@係咁玩cd呃d無知少男少女入黎-v-之後開波果陣轉188=v=正

玩玩下..= =有個屎忽妹入左黎..我較80y..佢又唔肯F1..話要67..好LA較67比佢果陣..

佢又問80Y OK?我好想問佢FK U OK?..不過算LA..我好友善..太好人..冇鬧佢..

無論睇落去咩歌..= =開波果陣都係變188..佢要咩歌~咪比佢LO..呵..玩左陣..累了..

就同人傾MSN..上網搵下D程式..就咁就到呢個時間..好鬼悶~*~打屎忽恩先好玩_呵

 

 

無謂談自己..只有自卑..屬於我..

做不起討好角色..期望誰發現愛惜我

或者..悲哀到用笑聲遮掩我未夠好..不爭氣....

 
__珍惜現在所嬡*:2007-08-23 07:56 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]___回憶永遠是最好的;;`


2007 年 8 月 22 日  星期三   晴天  ___別要做出會讓自己傷沁後悔的事*


今天..自我反省了...我真的變得太多... 分類: 未分類

今日..都係同平日一樣..8點半起身..不過今日個柒老豆竟然比我咁早開機..

開得機LA WO..就緊係打機..諗住打果陣傻豬起左身..咁我諗諗下都係唔打了

同佢傾左一朝MSN..雖然唔係講左好多野..因為我好呆呢~3~總覺得自己呢排怪怪..

之後..個傻豬話佢比玻璃碎整親..個心離一離..如果入左去點算..不過好采冇喳..

晏就..=3=無LALA肚痛到字都打唔到..又要個傻豬擔心了..陰公..SOR呢...

過左半個鐘至一個鐘到掛..好返D..之後聽到傻豬佢媽媽帶佢睇E生了..好開心- -

點知返到黎話佢媽媽要6點半先同佢睇-3-無奈呢..之後就玩勁舞..玩玩下....

都唔知自己做咩..個心無LALA好痛...唔知咩事了....之後係度諗野...

呢排我真係變左好多...唔通以前既我已經不知覺間死了..?..不過我應承過個傻豬..

以前既我會好快返黎..唔洗擔心我^^之後都係一度玩勁舞..發現左屎忽恩唔開心..佢又想呃我開心\3/就快打死佢

一度同人傾MSN..識左個新FD~.~佢話佢前日同我玩過..但我一D都唔記得-3-我明明好有記性..

之後就係咁至到E家.."!

傻豬你要快快好返呀..老公會好擔心你..乖乖地食藥..好返老公請你食糖糖>3<

屎忽恩..你都唔好再唔開心LA..唔開心既野唔好諗咁多..會更加唔開心..過去左就由佢LA..諗將來仲好xD

 
__珍惜現在所嬡*:2007-08-22 08:10 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]___回憶永遠是最好的;;`