今日都係一早起身la..同個傻妹傾下計...
7點5..如常出門口..諗住入八達通 - -點知帶都冇帶= =又要買飛
返到學校=.=早會= =..唉..又要係度企..企左成半粒鐘..返到課室..
上t&t(旅遊)..冇專心/ \要趕返d數學功課..不過都大約知佢講咩..返屋企自己溫筆記LA..
一堂既t&t好快就過左去..中文堂了..冇咩特別..不過個人好呆..唔係咁聽入腦..
都係返屋企溫書la..小息..落左去坐..買左包豬奶飲..上返去..上我將會係會考選擇放棄既數學..
悶死了..聽佢鳩up..都唔明..miss李教就好la..之後上P.E..一開波就要跑三個學校圈..想死
跟住9分鐘跑..唉..陰公..跑..身子弱多了..好似得唔知17定18個..之後好累..
個呀SIR仲話要做咩無氧運動..唔王咁多JA係跑三個學校大圈...跑完頭一個..隻腳..斷了/ \
之後上兩堂英文..都專心唔到..好累了..上週會..聽條友係度講癈話..咁就放學..
放學返到屋企..沖個涼..冇咁累LA..返到電腦..又要做功課..做呀做..做到7點..
上勁舞..睇恩子個婚禮..弓喜呢..睇完又OFF勁舞LUU*..做功課..做到9點搭10到LA..做完..
打比傻豬同佢傾計..點知屋企電話冇電- -"忽..傾完..拎返個電話放去叉電..佢即黑滿電..
無奈LO- -奇視我JA..今日係咁多@v@