hungloveyi
暱稱: δ牙甲﹏
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
__時鐘`-願各位用每分每秒珍惜身邊人;
最新文章
___轉眼即逝;;
___閑得過份;;
___悶叉死我;;
___就是這樣;;
___好人有限;;
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2007 年 9 月 12 日  星期三   晴天  ___別要做出會讓自己傷沁後悔的事*


平平淡淡既一日 - - 分類: 未分類

如常- -6點起身- -開電腦..陪個傻妹傾計..

7點5出門口..返到去趕埋d功課..

之後就上堂..都冇咩特別..

放學..就返屋企..返到去陪傻妹傾計..同陪人傾msn..

做功課做到10點4= =冇陰公..之後打比傻妹傾左陣..

係咁多- -"簡短- -"

 
__珍惜現在所嬡*:2007-09-13 06:53 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]___回憶永遠是最好的;;`


2007 年 9 月 11 日  星期二   晴天  ___別要做出會讓自己傷沁後悔的事*


唉- -又係補打 分類: 未分類

今日都係一早起身la..同個傻妹傾下計...

7點5..如常出門口..諗住入八達通 - -點知帶都冇帶= =又要買飛

返到學校=.=早會= =..唉..又要係度企..企左成半粒鐘..返到課室..

上t&t(旅遊)..冇專心/ \要趕返d數學功課..不過都大約知佢講咩..返屋企自己溫筆記LA..

一堂既t&t好快就過左去..中文堂了..冇咩特別..不過個人好呆..唔係咁聽入腦..

都係返屋企溫書la..小息..落左去坐..買左包豬奶飲..上返去..上我將會係會考選擇放棄既數學..

悶死了..聽佢鳩up..都唔明..miss李教就好la..之後上P.E..一開波就要跑三個學校圈..想死

跟住9分鐘跑..唉..陰公..跑..身子弱多了..好似得唔知17定18個..之後好累..

個呀SIR仲話要做咩無氧運動..唔王咁多JA係跑三個學校大圈...跑完頭一個..隻腳..斷了/ \

之後上兩堂英文..都專心唔到..好累了..上週會..聽條友係度講癈話..咁就放學..

放學返到屋企..沖個涼..冇咁累LA..返到電腦..又要做功課..做呀做..做到7點..

上勁舞..睇恩子個婚禮..弓喜呢..睇完又OFF勁舞LUU*..做功課..做到9點搭10到LA..做完..

打比傻豬同佢傾計..點知屋企電話冇電- -"忽..傾完..拎返個電話放去叉電..佢即黑滿電..

無奈LO- -奇視我JA..今日係咁多@v@

 
__珍惜現在所嬡*:2007-09-12 06:54 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]___回憶永遠是最好的;;`