如常- -起身..同傻妹傾計..
7點25出門口LUU*返到去..又係趕功課- -做極都做唔完既- -
上完頭兩堂..冇乜野特別..之後又係我最憎既數學堂- -
個牙SIR太KAI= ="冇計..之後上T&T..勁專心..跟住放飯
返到學校上I.H.幾好玩丫xD哈..
有個活動- -貼張野係後面- -要估係咩..成班係度用部電腦MON反射睇xD
不過我冇既xD我直接問FD xD好乖..上完..又夠鐘上英文*..不錯..過得都幾快..
放學LUU*很好的xD放學陪FD去補測中史xD好好人呢xD= ="自己讚自己
補測去校務住拎返兩舊水~*呢個月又多兩舊洗..正xDD
之後就同紙巾返屋企LOO*同佢傾下傾下就到左..
返到屋企..第一時間洗白白..之後咪又係果樣LO- -做功課..
做到10點..打比傻妹同佢傾陣計..之後10點半收線..10點9打一打比美玲..叫佢訓
講左3分鐘到..衰玲- -病左都唔肯訓- -忽..祝你快D好返LA~*