今日..@@唔打做過咩la..有野更重要xD
今日呢..係9月15呀可..咩日子呢..兩樣好重要既野係今日..
第一樣..我同個傻豬..7個月LA>V<..
第二樣..朱仔男生日快樂呢@v@
老婆哇..好唔容易..我地7個月la..呢幾個月以來..我地一直都有嗌交..
仲記唔記得我地頭兩個月果陣呀xD好傻呢..兩個一個星期都嗌成幾次交..
但係我地都係愛住對方既@0@嗌完..就會乙水返大家xD可能特式黎xD哈
呢兩個月..真係好快好快咁過左去..第三個月..都好快咁過左去..
到我第4個月/3\我曳曳la ..出去搵第二個/3\對唔住呢..呢個月..就係因為我..
搞到呢個月中有10幾日都嗌住交咁過....好在最後都冇事..經過呢件事之後..
我地之間學識左體諒..之後既5,6個月都過得好開心..雖然都係有嗌交..
但係唔緊要>v<我地都係開開心心咁過左>3<..到左7個月了xD但願我們的愛一生一世永沒盡頭@3@
若是問志願 我想你開心
是自大志願 制止你心酸
做情人一世
令你開心不顧甚麼
明白愛你不可出錯
如令你有一點不妥
誠懇去認錯
會叫我更加好過
為你傷心不算甚麼
曾預算過犧牲更多
如若計較得失因果 不是我
在懷裡有你 哪曾活錯
用坦率對你 不兜轉
試過慌張先敢去欣賞
當日逃避過的方向
從沒注視你會否太內向
如夠勇敢今天我來答應
帶你上絕嶺攀燈塔陪你看風景
來讓我驗證再困難別洩氣
危怠處境絕不摧毀這愛 再遠征
我信以後未怕天災洪流
只須愛得深厚快樂能富有
你我以後在愛海總前游
欣賞晚空星宿
難得一起足夠
來日我伴你左右
願珍惜所有
和你抱緊在漆黑的世界 發光
期待我能令你感到親暱體溫
再來熱吻其實兩位一心一個人
讓我從此專一專心
我信以後亦信一生無求
太陽曬的我 眼睛睜不開 你的好脾氣 讓我心情壞不起來
下雨下的我 眼神發呆 你的道歉 聽著聽著我都快笑出來
誰說不能黑白配 世界上沒有什么事能夠如此絕對
曾經有人這樣唱過白天它不懂夜的黑
你卻懂得我的美
有時候我會感覺非常累
有時候也會不自覺把你拖累
你有時會說我們不配
只要你以為 真的真的我什么都無所謂
誰說不能黑白配 世界上沒有什么事能夠如此絕對
曾經有人這樣唱過白天它不懂夜的黑
你卻懂得我的美
感情也是黑白鍵讓人彈出我對你 只有漫漫的感謝
也許黑永遠不明白 在這個彩色的世界有你 我才會存在
你和我分不開
謝謝你懂得我 可能比我了解得更多
若親愛的你感到難過 答應陪你到最后
說我有這個榮幸
翻天覆地
找幸福給你
什麼都不怕
找幸福給你
我的天堂就在你手裡
喜歡你的笨
微笑再美 再甜 不是你的 都不特別
眼淚再苦 再咸 有你安慰 又是晴天
靠的再近 再貼 少了擁抱 就算太遠
全世界只對你有感覺
玩的再瘋 再野 你瞪一眼 我就收斂
馬路再寬 再遠 只要你牽 就很安全
我會又乖 又黏 溫柔體貼 絕不敷衍
我只對你有感覺
只要我們都愛著 無論多苦都值得
我地經歷左咁多日子..我地真係有開心唔開心..但係呢d日子..卻比我慢慢了解傻妹..
我地都慢慢學識左體諒對方..願我地可以永遠係埋一齊>v<一生可以愛著你xD