| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 18 日 星期二 ___別要做出會讓自己傷沁後悔的事* |
發癲的一天=3=  |
分類: 未分類 |
今早起身..同老婆傾計xD出門口..返學
返到學校..MISS話要調小小位@V@原本好開心..因為我個位太前/﹏\
點知原來冇我份- -冇陰公..之後呢xD上堂想專心小小都唔多得..
後面肥祺同呀婷姐日日都係度嗌交xD人地唔知..以為佢地有路.哈
之後好快就放學..放學打比美玲..唔夠1分鐘CUT鳩我線..不爽..唔理佢..
返到屋企@V@陪老婆玩情侶..發左脾氣..對唔住/ \控制唔到..
心情本身唔多好呢..唉...玩到10點..決定OFF勁舞...陪老婆傾MSN..
平伏返個心情再打比老婆>V<愛死你>3<..之後傾完10點半就上床..
上到床SD左陣SMS就訓左了&*不爽的一天
|
| __珍惜現在所嬡*:2007-09-19 06:52 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]___回憶永遠是最好的;;` |
2007 年 9 月 17 日 星期一 ___別要做出會讓自己傷沁後悔的事* |
| 普普通通~ |
分類: 未分類 |
今日..起身..個人就好累/﹏\同傻妹傾下計..就返學
返到去專心上堂LO..努力也..專心上堂既時間過得好快..
因為今日冇數學xDDD..放學LU..去左祺屋企睇D野..之後等楚瑩返屋企..
但等極佢都唔過黎-3-..又見佢ON左MSN咪返屋企..點知返到屋企..佢打黎問我走左未-3-
無奈死呢..之後咪洗白白LO...洗完仲累/ \唉..之後就同傻豬傾計..同做功課..
屎忽恩今日好衰\33/蝦我\3/嗚嗚..打佢也..之後都做功課冇理佢..
恩子衰左好多\3333/遲早打扁佢!!做到10點8左右..都冇時間打比傻豬/﹏\嗚..
但又怕怕佢訓唔著/﹏\咁就一日*~
|
| __珍惜現在所嬡*:2007-09-18 06:29 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]___回憶永遠是最好的;;` |
« | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | ... | 80 | »
|