今日又係照舊咁早起身..不過今日唔係打機la-v-"
係做功課\3/吼..做左陣-v-都係唔想做..玩場信長先@v@
玩完雖然re左..但我好乖乖冇玩落去@@..之後上勁舞掛@v@
要睇住老婆有冇勾佬ma xD哇kaka..睇住佢同恩傾計..就唔怕會悶親佢..
就開始老力..到差最後三篇朼記既時間..做第一篇我夠字數好乖xD..第二篇係度問恩子同老婆-V-
唐太宗好定衰嫁..其實呢個問題@V@問兩個傻既..點會答到xD我都係抄書..但都係冇緊百幾字-V-"
第三篇用圖畫表示xD哇卡..爽呀-V-畫左5隻火柴人-V-再畫多1隻令仔D既火柴人-V-.....
之後就係下面寫住xDD漢武帝入城時百姓都歡呼歡迎xDD哈..之後就做剪報LOO..
開頭唔知做咩嫁@V@之後就搵D佢報導好長好長..有得抄既去做xD太叻仔..
第一篇字數多到有凸-V-..第二篇同傾老婆,恩子傾完計之後做..內容+感想+埋都唔知夠唔別300字-V-""
第三篇多返D@v@+埋應該有500字到@v@但都係唔別-0-佢試下叫我重做..我將佢條jj放係肥姐度=v=好似唔關事的說
好辛苦做完la><"點知正想做女遊既時候...-v-"發現左自己冇左point既程式..忽腰..之後就dl la..
dl左半個鐘有多..仲要lag到部機kai左\3/我dl左個英文板落黎/﹏\好笨呀..嗚...之後又再dl..
不過今次上網搵bt dl..搵陣d ma..dl完都成8點幾..其間既@v@就玩勁舞..同恩子,老婆傾下計@v@
恩子你唔好唔開心呀\3/佢琴日先應承完我唔會唔開心嫁\3/呃我打patpat@v@呵呵
今日就係咁多la@v@咁就一日..呵..今日對唔住/3\對住老婆同恩子爆粗..sor呢/﹏\冇心
沒有誰能把妳搶離我身旁
妳是我的專屬天使..為我能獨佔
沒有誰能取代妳在我心上
擁有一個專屬天使..我哪裡還需要別的願望