hungloveyi
暱稱: δ牙甲﹏
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
__時鐘`-願各位用每分每秒珍惜身邊人;
最新文章
___轉眼即逝;;
___閑得過份;;
___悶叉死我;;
___就是這樣;;
___好人有限;;
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2007 年 8 月 31 日  星期五   晴天  ___別要做出會讓自己傷沁後悔的事*


趕完功課的一天xD 分類: 未分類

今日一早起身@v@開電腦@v@就裝office2007@0@

裝完..發現左樣好柒既事=V=原來我淨係識用OFFICE97-03=V="大獲

連字都唔識點整落去=V="唉..經過我呢個咁笨既人-v-研究左三個字-0-我終於學識= =

學識左之後-v-..就去抄數學答案@v@哇卡卡...抄呀抄..抄左半個幾鐘..之後聽到老婆話有事..

嚇死..好心佢地唔好咁幼稚..搞到老婆咁唔開心/﹏\忽傾..之後做完數學@v@

玩左場信長-v-又一班走場9..算=v=我做功課-3-唔玩..開始做呢個女遊PJ..做下就下咁就2點幾luu*

做到連恩子sms都冇應@@sor呢..做完之後就陪老婆傾計..傾下傾下..佢話要出去..

又係佢班fd..希望佢地冇事LA@V@都大個LA..仲搞D咁既野..唉..搞到老婆成日唔開心..

跟住老婆出左去..又自己無無聊聊咁..叫人玩信長=v=個個係度趕功課..唉..為有自己玩=V=

自己上左勁舞xD帶住我粒令令介指入左個招公場玩野xD哈哈xD..咁先冇悶@v@

玩玩下..老婆返黎luu..唉..都係咁..陰公..辛苦老婆...之後就傾傾下計..就到e家la@v@

聽日要返學..嗚..真不幸..><聽日見bi*

 

明知道愛上你沒有解藥
我還是要往你的方向去逃
我們都不知道
甚麼樣的方式才是我們都最想要

若能知道未來會是怎麼樣
我一定要把你緊緊的抱好
有太多的問號
等着我們為它們做個解答

也許路很長 也許我們都想要個伴
也許我們都在尋找屬於我們的依靠

你可知道 一個擁抱 是多麼重要
我從來沒有感覺到
於是我拼命找 於是我拼命討
可是我還是沒有得到
你不知道我的不好是多麼的糟
感覺就像是沒人要
我不想再尋找 也不想再祈禱
我只想要一首歌陪我 這樣就好

 
__珍惜現在所嬡*:2007-08-31 07:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]___回憶永遠是最好的;;`


2007 年 8 月 30 日  星期四   晴天  ___別要做出會讓自己傷沁後悔的事*


趕功課的日子-v-第2天 分類: 未分類

今日又係照舊咁早起身..不過今日唔係打機la-v-"

係做功課\3/吼..做左陣-v-都係唔想做..玩場信長先@v@

玩完雖然re左..但我好乖乖冇玩落去@@..之後上勁舞掛@v@

要睇住老婆有冇勾佬ma xD哇kaka..睇住佢同恩傾計..就唔怕會悶親佢..

就開始老力..到差最後三篇朼記既時間..做第一篇我夠字數好乖xD..第二篇係度問恩子同老婆-V-

唐太宗好定衰嫁..其實呢個問題@V@問兩個傻既..點會答到xD我都係抄書..但都係冇緊百幾字-V-"

第三篇用圖畫表示xD哇卡..爽呀-V-畫左5隻火柴人-V-再畫多1隻令仔D既火柴人-V-.....

之後就係下面寫住xDD漢武帝入城時百姓都歡呼歡迎xDD哈..之後就做剪報LOO..

開頭唔知做咩嫁@V@之後就搵D佢報導好長好長..有得抄既去做xD太叻仔..

第一篇字數多到有凸-V-..第二篇同傾老婆,恩子傾完計之後做..內容+感想+埋都唔知夠唔別300字-V-""

第三篇多返D@v@+埋應該有500字到@v@但都係唔別-0-佢試下叫我重做..我將佢條jj放係肥姐度=v=好似唔關事的說

好辛苦做完la><"點知正想做女遊既時候...-v-"發現左自己冇左point既程式..忽腰..之後就dl la..

dl左半個鐘有多..仲要lag到部機kai左\3/我dl左個英文板落黎/﹏\好笨呀..嗚...之後又再dl..

不過今次上網搵bt dl..搵陣d ma..dl完都成8點幾..其間既@v@就玩勁舞..同恩子,老婆傾下計@v@

恩子你唔好唔開心呀\3/佢琴日先應承完我唔會唔開心嫁\3/呃我打patpat@v@呵呵

今日就係咁多la@v@咁就一日..呵..今日對唔住/3\對住老婆同恩子爆粗..sor呢/﹏\冇心

 

沒有誰能把妳搶離我身旁
妳是我的專屬天使..為我能獨佔
沒有誰能取代妳在我心上
擁有一個專屬天使..我哪裡還需要別的願望

 
__珍惜現在所嬡*:2007-08-30 08:04 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]___回憶永遠是最好的;;`