|
|
2009 年 5 月 14 日 星期四  |
| 頂-_-'' |
分類: ξ 九 唔 Χ 答 八╮ |
好 忙 丫~v~
就 黎 到 表 演 既 日 子 啦><"
又 要 忙 e 樣 又 要 忙 果 樣
不 過 d 生 活 都 過 得 不 錯;]
忙 碌 都 幾 好 丫...
起 碼 可 以 暫 時 忘 記 某 d 野....
不 過 當 忙 碌 完 之 後 就 要 輕 鬆 下 啦>v<
-____-超 無 奈 囉 今 日-_-''
我 中 午......
(閱讀全文)
|
| 今 日 都 好 熱 -.-'' |
分類: ξ 九 唔 Χ 答 八╮ |
好 熱 丫-.-'
好 驚 丫><"
我 今 日 lunch要 練 歌...所 以 冇 理 到 我 張 ''木台''既事 情..
點 知...我 練 完 歌 既 時 候,,,~
我 d b00k b00k 唔 見 晒 丫/_\
我 的 寶 唄 唔 見 晒 丫/_\
moon姐 送 比 我 d 寶 唄 得 返 一 本/_\
之 後 我 就 返 班 房 搵...
點&wsp......
(閱讀全文) |
2009 年 5 月 12 日 星期二  |
| 好 熱 丫=/\= |
分類: ξ 九 唔 Χ 答 八╮ |
好 熱 丫-3-'
熱 死 我 囉 /_\"
我 返 到 家 當 然 要 沖 涼 啦>v<
30度 喔 今 日=33=''
點 知 我 準 備 好 一 切 既 時 候,,,`
冇 水 喔/___\
嗚~"~
好 可 惡 丫/_\'
咁 熱 的 日 子...`竟 然 ,,~
冇 水/口\''
嘻-v- 不 過 有 雪 糕 食=v=''......
(閱讀全文) |
2009 年 5 月 11 日 星期一  |
| happi-b-day _t0 mE 0.0" |
分類: ╰回﹏憶╮* |
對...你真的沒有帶我去玩/_\'
為什麼我會那麼掛念你呢..
真的要依靠你再開心嗎,,
....當你再不需那個杯.
我好似來遲了一步..
但..我都會將那個.
杯..交到你的
床頭上xD
哈哈=v=''
吉吉./\.

我 好 掛 住 你 丫/_......
(閱讀全文) |
2009 年 5 月 10 日 星期日  |
y0u haTe mE...!?{悶-.-}  |
分類: ╰回﹏憶╮* |
明 天...真 的 生 日 了,,,~
我 能 去 遊 樂 場 嗎,,?
答應了,,最終,,都是不能做到,,~
不過,,我都係好多謝你,,,比左一個,,答應了但不能實現的生日禮物;]
我今晚,,,可以幻想幻想的說;]
但,,那個遊樂場,,只有我自已一個,,;
還是寂寞,,,/口\
我好似放唔低- -''唉...好辛苦丫,,~
點解丫...我想出街玩丫..
但冇人陪我..~!
屌\口/''當我有咁既心情打緊bl0g........
(閱讀全文) |
2009 年 5 月 9 日 星期六  |
| 呼...好 累 喔-3-;] |
分類: ξ 九 唔 Χ 答 八╮ |
呼-v-'琴 日 就 玩 完 啦...`
但...今 日 仲 放 緊 假/_\;;`星 期 六 丫~"~
{冇 野 做-.-''}我 又 困 係 屋 企,,,{-___-你 自 已 唔 出 街 炸 嘛-.- 唔 好 話 ''困''係 屋k`] -___-琴 日 玩 到 散 晒 啦/_\仲 出 街 玩-..-''
但,,唔 出 街...又 咪 得 個 ''悶''字`
哥 豬 又......
(閱讀全文)
|
2009 年 5 月 8 日 星期五  |
吹海風..好舒服`~ {更 改 了xD}  |
分類: ╰回﹏憶╮* |
- m00n姐 生 日 快 樂;D...好 鐘 意 你 今 年 送 比 我 既 禮 物>v<'`
太 好 了-v-;上 課 唔 洗 咁 悶-v-''哈;D
呵 呵v3v;同 埋 好 鐘 意 你 寫 比 我 既 情 信...哈 哈._.v
9點...有 人 係 出 面 講 野..`
我 聽 得 出 係 麗 儀 仔^[]^`
之 後 我 就 開 門..`yeaH;] 比 我 估 中 左;......
(閱讀全文)
|
2009 年 5 月 7 日 星期四  |
| 甜蜜最易傷害人;`謊言更難容忍t3t. |
分類: ╰回﹏憶╮* |
♥用愛換最深教訓 不准危險人物走近!'; ♥不告別也不發現 其實對你的愛早已正在蔓延..." *時候注定要放手;我哪有機會挽留.·﹒· *還記得當天的苦苦挽留;默言呆望你該走得走.. *無奈始終是1個夢;蘇醒後才發覺1場歡喜1場空v0v. 失戀後總須歇斯底里地哭喪.再去把過去的戀情埋葬:) *難道曖昧過後便不能成為知己;;曾經美好的回憶就只能再3回味`
*雖然吵鬧得太多;;但其實只想你留意我` {但......
(閱讀全文) |
2009 年 5 月 6 日 星期三  |
| 後天就去玩,,,,把不快樂的事,,,,忘記晒佢..` |
分類: ξ 九 唔 Χ 答 八╮ |
太 好 了._.v
後 天 便 能 慶 祝 生 日 了;D
想 好 了...`今 年,,,去 慶 祝 生 日 的 地 方 就是...`
有 蠻 囍 歡 的 ,,`西 貢 沙 灘-v-''
我 要 把,,,我 所 發 生 過 的 事 情,,,通 通 忘 記 晒...`
我 所 唔 開 惢 的 事 情...全 部 拋 開 晒.........
(閱讀全文) |
2009 年 5 月 5 日 星期二  |
| 在 惢 裡 想 你 就 足 夠 了,,,,` |
分類: ξ 九 唔 Χ 答 八╮ |
...衰 然 散 了...`
但..忘 記 也 需 時 間,,,`
我 決 定 ..把 你 放 在 惢 的 某 一 間 房 間 裡...`
永 遠 也 記 在 惢 裡...`
隨 著 世 界 慢 慢 地 變 化...`
也..會 懂 得...如 何 慢 慢 將 你 變 淡,,,......
(閱讀全文) |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|