i_hate_u_yin
暱稱: `★嵐
國家: 香港
最新文章
單戀的痴情人
學著做你的影
長大以後
坦白
小丑
文章分類
全部 (143)
戀 愛 片 段` (8)
∮Music` (6)
╰回﹏憶╮* (20)
ξ 九 唔 Χ 答 八╮ (28)
未分類 (81)
每月文章
好友名單
2009 年 5 月 4 日  星期一   暴雨


岩我而家既心情=]i like this s0ng` 傷心 分類: ∮Music`


音 樂 好 好 聽...`

我 鐘 意 聽 d 咁 既 歌...`

同 埋 好 岩 而家 既 心 情..`

我 要 聽 多 d 音 樂...`

舒 緩 下 我 d 心 情 先,,,`



ξ傷Ψ惢` 分類: 戀 愛 片 段`


我偽裝著 不露痕跡的 想在你身邊

靜靜的陪著看著天邊

騎著單車 往前行進著

某個路口 愛在等著

你往前走 不回頭看了

記憶的笑臉 緩緩的敲著我的琴......

(閱讀全文)



2009 年 5 月 3 日  星期日   雨天


因為愛你 分類: 戀 愛 片 段`

  問:  '點解竟然會有女仔咁蠢,'
'盜用老闆百幾萬,為咗買架
保時捷    俾男友。'
被老闆炒咗之後,仲去夜總會返工供養呢個男仔。
男的貪,女的蠢。真係鬼迷心竅,不知所謂。
教吓啲後生仔女做人道理啦!! 


  答:  男女雙方都十分不成熟,單靠金錢和物質維繫,這段感情怎可能長久?
女孩子不愛惜自己,又怎會得到對方的尊重?
沉迷一段感情,或沉迷物質享受,最終只會傷害自己。
女孩子一定要有一班要好的同性朋友,可以談心事......

(閱讀全文)



2009 年 5 月 2 日  星期六   陰天


悶-3- {下} 分類: ξ 九 唔 Χ 答 八╮

5 月 2 號 啦-v-''

聽 日 就 係 {豪}`生 日 啦 `

聽 佢 講 ,,好 似 話 約 左 朋 友 去 游 水...`

佢 係 咪 應 該 唔 好 去 呢...`因 為 佢 好 似 有 d 感 冒,,,`

佢 而 家 口 嚨 痛 緊...`我 覺 得 佢 唔 應 該 去 `

但..果 個 應 該 係 唯 一 佢 覺 得 最 好 既 朋 友 吧=3=......

(閱讀全文)



2009 年 5 月 1 日  星期五   雨天


悶-3-'' {上} 分類: ξ 九 唔 Χ 答 八╮

唉~_~"

今 天 很 悶 喔-3-''

唉...今 日 有 個 朋 友 同 我 講 ,,,`

佢 朋 友 既 家 姐,,,因 為 食 毒 品 而 冇 左 條 命>"<

好 恐 怖...`有 新 聞 的`,,,`

我  聽 日搵 返出 黎丫......

(閱讀全文)



2009 年 4 月 30 日  星期四   雨天


5 月 份 好 忙 喔>"< {要努力xD} 分類: ξ 九 唔 Χ 答 八╮

5 月 份 好 忙 丫>"<

不 過 都 有 開 心 既 事 情 發 生a_a`

呵呵v3v;

原 來 5 月 份 有 好 多 朋 友 生 日 喔v3v;

有 近 排 黎 e 到 既 {豪}`

5月 3 號 佢 生 日 啦>v<......

(閱讀全文)



2009 年 4 月 29 日  星期三   陰天


唉/___\已經2個月半啦....; 分類: ╰回﹏憶╮*

唉/____\同 yIn分 開 已 經 有 2 個 月 半 啦 [好 似 係-v-`]

我 仲 好 掛 住 佢-v-''

啊._.v前 日 好 開 心;]

因 為 我 同 yIn講 野 佢 好 快 就 答 到 我 啦 =v=''

好 開 心 喔._.v

不 過 我 仲 冇 勇 氣 同 去 講 係 咪 因 為 某 d 而 你 離 開 我/_\......

(閱讀全文)



2009 年 4 月 28 日  星期二   晴天


這秒鐘很掛牽 你卻不可感覺到....` 分類: ╰回﹏憶╮*

曾 每 日 纏 一 起 傻 傻 講 起 能 愛 到 下 世 紀`
怎 麼 你 俘 虜 這 個 心 卻 抽 身 退 隱 不 再 親 近`
獨 自 苦 等 仍 然 空 等 難 藏 淚 印`

而 似 蜜 甜 的 心 明 明 開 心 為 何 又 驟 降 溫`
怎 麼 你 一 下 子 抱 緊 卻 一 下 子 轉 身 不 再 親 近`
獨 自 苦 等 仍 然 空 等 難 藏 淚 印`

怎會當這刻我需要你 ......

(閱讀全文)



慘~"~ 分類: ╰回﹏憶╮*

係 學 校 打 bloG;D

感 覺...悶-3-''

等 我 回 家 再 修 改 修 改-_-''

哈-v-''今 日 數 學 堂 我 好 慘...被 丫sIr話 我 上 堂 寫 情 書- -''

我 都 想 寫-v-''

不 過 5 會 係 堂 上 寫 囉- -5該 丫siR咪 咁 話 我 啦- -'......

(閱讀全文)



2009 年 4 月 27 日  星期一   落雪


歌詞-_-v估下啦 分類: ╰回﹏憶╮*

估 下 係 邊 隻 歌 既 歌 詞-_-v`

估 中 左 冇 獎 嫁._.v`

總在剎那間 有一些瞭解 說過的話不可能會實現`

 就在一轉眼 發現你的臉 已經陌生不會再像從前`
我 比 較 鐘 意 e 句↑
e 句 都 幾 好 丫`雖 然 我 的天 氣 未 致 於 落 雪..只 是 下 雨xd 
 我的世界開始下雪 冷得讓我無法多愛一天`

在無人的街 讓風癡笑我不能拒......

(閱讀全文)



訪客留言
最近三個月尚無任何留言
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最近訪客
最近沒有訪客
網站連結
m[][]n_I3l0G~
....
╭→論壇*_奶糖-3-;
╭→論壇*_貓貓v3v;
孤 單 窩v3v;
相相﹏。
日誌統計
文章總數: 143
留言總數: 286
今日人氣: 12
累積人氣: 3863