......
 ......(閱讀全文)
妖-_-''咁 撚 衰 嫁 /_\ 睇 人 d 信/_\ 好 彩 唔 係 寫 比 筆 友-_____- -[]-'咁 就 大獲 啦-___- 又煩喔-_-妖-.-係學校放左學 留學上網-.- 乜撚都唔比上-_-
無奈-3-; 丫o[]o仲有 2個星期就考試啦/_\``
好快到啦-..-......(閱讀全文)
踏 進 六 月 份 了-v- =vvv=距離考試仲有2個星期-/\- 可惡哇./..' 豬哥琴話唔要妹豬喔-___________-' 小器豬哥xD {-_-唔好比佢知道-v-} i'm 0n sch00l;D 考試啦" 唔知彥佢點呢...//" 努力中嗎0.0 加油x......(閱讀全文)
我好耐冇打過bl0g啦=v=' 我正係可以係msn打到字-.- 但不過我今次係係...記事本到打-v-; 好似有d怪怪-33-' y0`;D 琴日跳完舞啦>///< 好正丫>v<' 但唔知點解-_-要好早去到文娛中心-.-' 係果到化妝&呆````nnnnn咁耐-_- 之後5點幾就食飯-.- 8點幾就開sh0w;......(閱讀全文)
又 放 假-.-' 我換左新電腦-.- 要搞好多野-.- 搞到我冇得打bl0g/_\ 我而家先得閒係丫妹部機搞下搞下炸/__\ 仲有丫/_\ 我部機果邊...打唔到字嫁/口\ e樣先慘....'' 想打bl0g都唔得-.- 丫爸有幫我裝到....` 仲要係我最like-v-既9方=v=......(閱讀全文)
有事要做 唔得閒中..
今 天 又 是 雨 天 啦=3=; 近排成日都落雨-..- 係屋k好"焗" v__v冇野做...今日上唔到網-3- 可能係琴日打雷-___-'' 落 雨 又 唔 出 得 街 -_-' 冇 野做-v-;凸 然我 諗 到..不 如 玩 煮 野 食=v=' 我 差 唔 多 可 以 講 -.-3分鐘熱度..對e d咁既野-.- 之 後 就 去 圖 書 館 借 書=v=; 當然要搵埋丫妹啦......(閱讀全文)
正=v=; g00d sh0w>v< 我 又 係 用 返 果 個 頭-v- {昨 天 的 日 誌`}今 日 係 中 1`3`5 &家 長 黎 睇 既 sh0w-v- 本 來 係 冇 屋 k 人 黎 睇 我 嫁-v- 因 為個個都唔得閒.. 但..丫爸最後都係有黎睇我-v- 雖然冇睇後部份...但我覺得佢有睇前部份已經好滿足啦=v=' 佢正係睇左跳舞果部份-v-; 我唱歌......(閱讀全文)
你地 睇 我 唔 到>v<' 嘻 嘻v_v; 今 日 預 演 了/_\ -_____-v希 望 我d 同 學 睇唔 到 我 啦=v=; 嘿 嘿o3o`因 為 我 整 左 野-v-; 唔 會 咁 明 顯 比 佢 地 睇 到 我 既=v= 不過 我 既 朋 友,,,` 另 外 的 「嘉 瑜」,,我 諗 佢 好 明 顯 嚕..` 因 為...`^[]^因&ws......(閱讀全文)