都係講番尋日d野a__a
夜晚同肥峰,華哥,肥峰,雞公佢地去左長沙灣新星打邊老....本身諗住飲酒...但係得ICE果隻....一飲完半杯唔想飲...加士伯又要加錢-_-SHIT
雞公條撚樣飲左幾杯發晒癲......個侍應拎野黎果陣條友拎住粒雞子放係隻眼到...個侍應睇左佢勁耐..O左咀...跟住條撚樣又係到講D On9野...唉...
好在新星下面係活力寶.....打打下邊老去玩場頭d再上去打過@@
打完邊老真係洛活力寶打寶啦....我發現馬機真係好好玩a__a係咁羸...玩到1點9 閃人
成班黎晒我屋企...我收埋左隻咸碟唔小心比佢地搵左出黎....就係咁...佢地就搶住睇...之後...到3點之前成班撚樣係到睇咸片...
4點閃水~_~訓教@@ 送上on9相幾張@@
 |