今日應承左丫sir要抄反番去...不過太煩啦...so朝早我去左街市買意粉...冇抄反..買左成$30...跟住番學校
成班話我著左件嬲之後好成熟-__- shit! 跟住食野...食完玩遊戲...放學-__-
放學成班去唱k...勁正!一齊唱「友情碎月」 yeah..我唱得勁好聽囉 12點半唱到4點...唱到把聲沙晒...but so godd
跟住行商場...成班著令皮嬲..得我一件著西裝嬲...跟住又買左件令皮嬲著...yeah.!!之後吹左陣水...番左美乎....搵完人番屋企0.0
唔好嬲我啦-__- sorry囉.....都幾日啦-__- |