火炎人峰哥
ioio74122006
暱稱: 火炎人峰哥
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2010-12-19
2010-07-09
2010-06-13
2010-05-28
2010-05-15
文章分類
全部 (68)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 68
留言總數: 258
今日人氣: 0
累積人氣: 1566
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 22 日  星期二   晴天


2009-12-22 分類: 未分類

今日去左荃灣玩卓球...我最神...羸晒!!以後我就叫卓球天王!!

跟住番左美乎打波..打完波番屋企..又洛過去....又係尻ha....

 



2009 年 12 月 21 日  星期一   晴天


2009-12-21 分類: 未分類

今日應承左丫sir要抄反番去...不過太煩啦...so朝早我去左街市買意粉...冇抄反..買左成$30...跟住番學校

成班話我著左件嬲之後好成熟-__- shit! 跟住食野...食完玩遊戲...放學-__-

放學成班去唱k...勁正!一齊唱「友情碎月」 yeah..我唱得勁好聽囉12點半唱到4點...唱到把聲沙晒...but so godd

跟住行商場...成班著令皮嬲..得我一件著西裝嬲...跟住又買左件令皮嬲著...yeah.!!之後吹左陣水...番左美乎....搵完人番屋企0.0

 

唔好嬲我啦-__- sorry囉.....都幾日啦-__-



2009 年 12 月 19 日  星期六   晴天


2009-12-19 分類: 未分類

今日係米又凍左丫-__-又傷風....頂....洛去又比反黑豆...頂...

出左西九龍買野..買完番番美乎ha...食野..番屋企..



2009 年 12 月 18 日  星期五   晴天


2009-12-18 分類: 未分類



今日又凍左勁多囉...我屌..前幾日仲二十幾度...今日十一度...過多幾年會唔會星期一四十度,星期二十度架...

番去又玩天下太平...班撚樣勁廢...我一個打三個,羸晒a_a不過班撚樣成日走場...正一草泥馬

三月左右果陣3on3我實玩野...個team name一定要叫火炎人峰哥,正!

 



2009 年 12 月 17 日  星期四   晴天


2009-12-17 分類: 未分類

嘩嘩嘩嘩!

今日屌到仆街,就算我火炎人峰哥都頂唔住,真係頂-口-

日日同肥波同飛機玩天下太平,勁好好-_-不過會唔會有d低b呢,畢竟我三年級之後冇玩過...依家中三啦...

今日開心番d啦.^^

影班相,賓周雄企我身邊,正!

跟住德育堂-__-原來丫sir係精英黎...仲係鈴羊(大家唔明,可以用國語讀下^^)

放學無野做...吹左陣水番屋企..yes