尋日上古EXAM 中文同中作...我只係溫左個幾鐘....YO 完全識晒...高級識,上古識....OH YA
我係「子峰之上古淫虫」
跟住中作果陣...本身只係要作400定450字-_-我搞左千幾字出黎-_- OH SHIT
跟住今日去禮堂...冇人陪我發癲。進哥叫的舉手話唔夠大聲...點知冇人舉...屌!
放學番左屋企一陣...搵華哥打波...笑撚到我屁眼都流眼淚...YO
聽日中文說話...可以訓耐D 哈哈哈哈
嘩嘩嘩嘩嘩
我今日....我今日....我竟然真係自動自覺拎起個FILE,係書包拎D野出黎溫習!!!
-___-我都唔知有幾年冇自動自覺溫書啦@@最小4年啦...4年都係家舍比人逼。
仲有GE係...我竟然溫左成個鐘....太感動啦~_______~
係成個鐘丫-__-平時我拎出黎幾分鐘就收埋!
不過我今晚應該會再溫-__-起馬過埋個exam先a__a
哈哈,今朝訓到七點半比肥豬個電話嘈醒左-__-當我奇怪緊點解個鐘冇響果陣...我先發現我教左個鐘係PM...屌....跟住打番學校話肚痛....請半日假A__A
之後成十二點先番去,,當時我揹住書包行過3D班果陣-__-成班On9仔以為我早退。
lunch勁正,睇人打架,磨柱a__a GOOD丫
跟住上英文堂果陣...渾渾噩噩咁就過左3堂。放學
因為傷風GE關係,番屋企訓教教豬
今日係咁多
今日真係悶到仆街-___-冇野做....訓教訓教同訓教...放學搵完人番去再訓...
再訓...
zzZZ........
今朝番學等華同清清佢地幾個等到差d爆-__-好在林美行快d姐....最尾冇事...行番學校果陣又見到校長...同佢尻up咩火炎人....
番到學校...lunch勁正!我係到用千年殺-___-跟住比人打...林尾一個打幾個...冇啦啦有個領袖生埋左黎.....我以為佢係fd...打埋一份...好在佢幾好人,...冇野a__a
放學搵華...番美乎
送上堂情況一大張