今日又係凍到仆街...得9度...都唔知依家咩事..今日9度過多3日又22度-_-
番到學校本身又諗住發癲..點知一收完功課 級主任又黎左 又捉我頭髮-_-之後上左7F停課 上去果陣凍到變雪條@@
係上面真係好悶 本身有人陪 級主任見到又掉走佢...搞到成日都係到訓訓訓
聽日番去又等停課....
以為著3件就夠做@@點做一番到學校就凍到仆街....仲要比老師罵早7F罵罵罵企企企
企緊果陣新黎個肥婆又走過黎罵我...我O左咀..我咪話唔關佢事囉 跟住佢又同級主任講
級主任又叫埋訓導主任黎 罵完呢件事之後又無啦啦捉我頭髮,我o左咀 又話我後面特別過人 要我後面剪晒佢.....
唉.....d老師日日都打比家長家長 煩到仆街
間學校捉頭髮捉到咁嚴 又唔係BAND 1 捉到咁嚴都唔知做咩
今日又係凍到痴線...唔想起身@@ 番到學校又係到玩野發癲... lunch最正 同超能力雄哥玩野 條友扮大陸哩 個樣超正 係咁同人影相a__a
跟住諗住再玩洛去 見到miss lee比佢罵@@就冇玩到
聽日番去又係發癲@@