今朝8點幾起左身‥‥‥換完衫沖完涼跟住就去mtr等人‥‥‥點知‥‥‥得幾個黎左-___-跟住等到差唔多十點半就齊人‥‥‥跟住出發lo。後尾先知原來係去大維。屌,晒左我勁多車錢。我美乎一程車就到‥‥‥shit。跟住租車,屌,原來星期六日要比多10$‥‥‥跟住踩啦-__-炳同泰踩雙人車‥‥‥跟住好快有笑點發生。話說粱文看哥哥呢,今日帶住頂紅色cap模,著到成個dj咁啦‥‥‥踩踩下,踩到火車站果到,有個丫叔認錯佢係側田-___-即刻上車追著粱文看‥‥‥笑到我仆街。跟住一路踩,踩到去一個地方,得番我同文進‥‥‥之後我同文進慢慢踩啦-___-話咩享受大自然。咁又係ge,慢慢踩先舒適架ma。點知,我同文進踩左成半個幾鐘都唔見人,連肥仔都唔見‥‥‥以為佢地真係踩得咁快啦,又踩去前面啦,跟住又踩左幾個字,隻腳都有d軟軟地,果陣都己經有dd抽筋。去到一條分叉路,打比佢地問邊條,先知‥‥‥我同文進踩過頭,仲要踩過頭成半個鐘-口-跟住又踩番番去,己經辛苦,終於番到去,跟住第一時間食野啦‥‥‥食野係海皮hea左陣,又踩番番去果條分叉路,之後番黎果陣,竟然撞到大黑小黑,仲要我啊哥‥‥‥真係好鬼死岩架姐a__a
回程果陣好屌囉‥‥‥好咁受傷,抽筋抽到我仆街。交完車之後,即刻就番屋企,驚再行出陣再抽-___-訓教先
ps:今日去左技能師果到買左技能書-甩尾 。夠lv學到!yeah |