|
|
2009 年 8 月 22 日 星期六 |
   
|
|
這個10年都唔打一次ge blog@@
現在離番學淨番12日!!!!!
始終都係覺得唔夠充實!!!
yan己經有為番學ge充實準備,,
宜我就,,,,,,唉!!!!
雖然暑假都報左個飛鷹充實下!!!!!
但係整到冇得番網球.....
又同好多節目撞期-3-
那個暑期功課何時才會開始呢!!!!!
這絕對是一個迷
| | 發表時間:2009-08-22 01:59 AM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
Actually I only want happy the live
2009 年 8 月 6 日 星期四 |
   
|
|
終於到了今天
本來想著同un teng一齊返網球
經過上次經歷
辛辛苦苦地走到澳門蛋
換來的卻是不知那個才是暑期活動班
就這樣乘車走
原本充實的一天,就這樣浪費了
雖然今天有早了一些些
但都是遲到,,唉
所轉移目的地
進軍威尼斯人,,haha
很有益身心地走了一天
爽!!!
雖然好想up相
但係個天都唔比我咁做
咁又無辨法
下一次我一定會掂到個網球拍
下一篇一定要係我打網球ge經歷
我一定唔會遲到ge@@ | | 發表時間:2009-08-06 10:32 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
Actually I only want happy the live
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|