|
|
Actually I only want happy the live
2009 年 8 月 31 日 星期一 |
   
|
|
8.24 - 8.30
難忘的一星期
隻腳痛足一星期>B<
只是冇想像中咁好玩.'
雖然我知係會好辛苦
但真係真係有d悶
不過入左都好ge....
有左良好ge睡眠習慣
開學唔驚遲到!!haha
再來就是看到分班表
0嘴.......-口-
實在有點那個!!!!!!
不過睇埋其他之後,
又覺得好開心,,,haha
不過今年又再一次同lam hoi ian一班
4年都同班= ='
睇黎我地實在太有緣啦!!hehe
然後就係我ge功課..'
請問各位做好功課嗎!!!?'
如果做好,,,,,借我抄好嗎.....
我連做物都唔知
♥9.3番學♥
為何暑假不能再長!!!
| | 發表時間:2009-08-31 08:52 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
Actually I only want happy the live
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|