去kuan屋企睇碟 成員有:fishball.dickson.kuan.yan.lam.me 睇康洲唔知咩...好似德洲電鋸殺人狂個名 又幾好睇!!!不過澳門好似冇上映過' 但又唔係太恐佈!! 之後睇黑色星期五,可惜我冇興趣. 跟住佢地換左碟 睇凶鏡 可惜3個半鍾太長啦!!! PS.諗太多唔好牙