金日返學lu,真系唔太好玩,有d悶!!!
哇!!!就快返學啦=]咁多功課,但系我一樣都未做過囉!!!咁多點做呀=]
琴日去左拜山,超悶,勁多人!!!
金日童軍去左,9龍公園,去答車個時,我地要買飛,我地禁左9龍,比左錢之後,d人話9龍公園唔系9龍,個時o曬,9龍公園唔系9龍=]咁做咩叫9龍公園!!!!!好彩都出得到,唔洗買過第二張!!!
去到5點幾就解散lu~~~
金日放假lu!!!!但系 系復活節假有好多野做哦!!!