| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009-08-15  |
分類: 未分類 |
琴晚都訓唔著,訓左系張床到,諗起好多野~~~
我諗起我1至六年班最好嘅朋友,點樣識佢地,中間發生過咩,大部份都諗起,講真.其實我最好嘅朋友,真系個幾個,冇其他,淨系得佢地同我玩左兩年,有d仲唔止,同我一齊玩左3年,其間都有好多閙交嘅是,最後都系好返咁解~~~我地系一齊玩過好多野:(徐庫)啦,玩打交啦,真系同佢地一齊,有好多好多野玩!!!好開心.
其間,我都諗起左我鐘意嘅人,一樣啦....又系點解鐘意佢地,跟住點解又唔鐘意佢地~~~!!!
小學嘅生活真系好值得人地諗返起,真系唔想忘記左呢班人~!!!!!
|
2009 年 8 月 8 日 星期六  |
2009-08-08  |
分類: 未分類 |
我琴日去左拎校服,見到d校服,我個件咁嘅綠色校服,仲要成年綠色,真系頂唔順,!!!!
前日,同呀李生,佢家姐,同埋一個佢家姐個fd去左游水,本來系話去青衣泳池,點知就唔記得左,星期四洗池,所以就去左城門x個到游,去到,呀李生就唔夠12碎,所以又要用我嘅美色黎求人帶佢入去,好彩我嘅美色有用,所以就搵左個女人帶,入到去換好曬野,出到去,唔見到個d女仔,我地搵佢,搵左成4個字到啦,搵到啦,個日,我地系到玩個d滑梯,超好玩,玩到6點幾我地先走!!去答車,系車上面系到傾計,傾中學d野,傾下傾下,就到左囉!!!!
金日,超想到某個賤人講:你真系好鬼死賤格!!!!!!
|
2009 年 7 月 28 日 星期二  |
2009-07-28  |
分類: 未分類 |
我系大陸個一段時間日日都系同我表弟訓,佢有一晚,唔知佢發咩夢,一招奪命香雞腳,一野踩落我個小弟弟到,我即刻痛醒左!!!!
我系大陸,日日朝早都會去飲茶,我地都會叫好多野黎食,仲要加多一罐可樂,所以只有咩野食唔曬,又會交比我呢個表弟食!!!!
我系就黎返黎嘅前一日,我同表弟,表妹,佢細佬一齊去左游水~~~我地個日游早水,所以5點幾起鬼左身,食埋早餐就出發,去到泳池,我同表弟先記得冇拎泳庫~~~好彩我著緊條短庫,但系我表弟就...佢著緊條牛仔褲,佢為有徐左d庫,淨系著條底底落去游水,一路游,一路比人望,陰公,成日就系咁比人望,佢仲要冇拎第二條底底,所以上水個時,佢連底底都唔著,淨系著條牛仔褲炸~~~~~
我老豆佢出過香港,佢返黎個時買左好多香蕉,我同表弟,米去攞黎食,佢又唔小心,跌左條香蕉,我就踩鬼左落去,我跌左落地下,我想閙佢個時,佢就大叫,佢話我殺左佢奶奶=]陰公,我米話佢我幾時殺左你奶奶呀,我都未同你計,你話我!!!!佢就話返我,你有殺我個奶奶!!我就話,我幾時有殺呀!!!佢話有,你殺左我個笨奶奶~~唉!!個時我都唔知好嬲定好笑!!!!!!
系我走個時,我同老豆,佢同埋表妹去左飲茶,飲完啦,米去答車囉,系個等,都唔知系唔系佢無聊得制,明知見到個西瓜皮,都要踩落去,但系佢有冇跌,佢只系善左一善,個動作超好笑,跟住我地就系咁系到笑,然後就有車黎啦~~~
哈哈,距離8月23日又少左一日啦!!!!!!! |
2009 年 7 月 27 日 星期一  |
2009-07-27  |
分類: 未分類 |
hi,咁多位,我返左黎啦,系唔系好掛住我呢,唔洗你杜講我都知系啦!!!呵
系大陸,日日同我表弟一齊訓,我地又系到玩,同佢一齊食野!!!!超好玩呀!!
我系金次買左幾件3同埋庫,都唔錯架,幾令架!!!
我金次系大陸最深刻系1日我同佢用左我兩白幾蚊!!哈哈,講笑姐,最深刻系我同佢踩單車太快,撞到人,佢又跌到成隻手傷左,我又跌傷左隻腳,呢d都唔算慘,最慘跌嘅系我跌左入...唔識打呀!!!=]
我金次出返黎我冇唔捨得,系因為我8月23日又會返去玩啦!!嘿嘿!!!! |
2009 年 7 月 17 日 星期五  |
2009-07-17  |
分類: 未分類 |
哈哈,好野,聽日我可以返大陸囉,好爽呀!!!~~~~
我一直本來以為金次暑假冇得返大陸,點知金次仲系返兩祁呀,哈哈!!!系聽日返一次,等到8月22聽完家長會再一次返大陸!!!!超爽~~~
我仲要買野返去比我表弟,我表弟同我好fd,我地成日玩,上次系新年,我同佢去玩炮(掌),去d泥漿個到玩,d泥漿糖曬上黎搞到成身到系
金次又可以返去到佢玩囉~~~~~~ |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | »
|