| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 26 日 星期五  |
| 2009-06-26 |
分類: 未分類 |
哈哈,金日就等我黎幫你地介紹我地呢班精英同冇得再精英嘅班,所有人嘅性格啦!!!(金日講一至十號)
1號:翟睿敏,(缺點)個人平好野蠻唔系好理人地感受,佢有時hurt左人地都唔知,
優點:個樣都算可愛,系我地班黎講,記住,系系我地班黎講,都算中上,有時好熱心,都好重視友情,對同學都唔錯架,成績都好好!!!
個人評價★★★(最高5星,最底冇星)
2號,陳銘言:缺點佢成日唔多同人講野,又好容易哭,佢唔系好合群,個樣系我地班黎講就...唔太好咁啦!!!
優點:個樣睇落好似好文靜,就系得咁多
個人評價★
3號,陳寶如:(缺點)佢唔系好多講野,身材都...唔系幾好
優點就系佢對朋友幾好架,就唔會咁小器
個人評價★★★
4號:鄭敬軒:!!(缺點)成日打人,成日講埋dA嘅野,仲要系女仔面前講!!!
優點:個樣都唔錯,幾搞笑架,對朋友仲好好!!!
個人評價★★★★
5號:張可媛:(缺點)好鬼死串,睇落個樣好似好乖,但系串到爆,身高就唔系太高,超鐘意爆粗!!!佢好有自己立場,又唔鐘意理人地點諗,
優點:系我地班個樣都幾好,成績好,唱歌,幾好聽掛!!!
個人評價★★
6號,程威,好怕事,唔鐘意同人講野,佢講嘅野人地系唔明嘅!,樣就系...佢都幾易喊
優點:同人相處得唔錯
個人評價★★
7號,馮美姿(缺點)佢有時講d野唔系好理人地感受,太感性啦,有時又幾扮野
優點,佢唔斤斤計較,風趣幽默,就算比人玩,都唔會嬲,佢對朋友幾好,樣黎講,系我地班,都好好架!!
個人評價★★★★
8號,何少曦(缺點),佢有時鐘意窒人,佢講野都系有時唔理人地感受,講野太直腸直肚
優點,個樣ok掛,佢都好重視友情!!
個人評價★★★
9號,孔令敏(缺點)佢身材唔太好,打人好鬼死痛,閙人個時惡到你呀媽都唔應得,佢好中意突出自己某D野,例如:音樂!!!
優點,佢好重視朋友,佢好玩得,點玩都唔嬲,只要系佢d朋友,佢都會對佢好好,佢課外知識好豐富啦,唱歌幾好聽!!
個人評價★★★★
10號,江志穎(缺點)佢太串啦!!佢唔太理人地嘅感受
優點,佢個樣好得意,同佢一齊好開心,系我地班,系一名靚仔黎架,都系6d班4俠其中一個,所以評價會好高架!!
個人評價★★★★★
好!!!!金日就講住咁多先,唔講太多啦,多人cm嘅,聽日講11至21啦!!!
|
2009-06-26  |
分類: 未分類 |
金日就系我地返學拎功課嘅日子,我同你一齊返學,真系好開心,但系都系最後一次,都好唔捨得呀!!!!
同你一路傾計,好快就返到學校,系學校第一個見到嘅同學就系phoebe(唔知有冇串錯),系大(們)就見到佢,上到課室,以為唔系好多人,點知有成3份之2嘅人系班到,但系見唔到一會,就走左,唉~~
呀sir見到我拎手冊,同埋自己嘅相,我又冇拎同,連古生同埋葉生都冇拎,跟住呀sir就叫我地去影,古生話返到屋企拎手冊然後系商場到等我地去影,我就返左屋企換3,到左商場,點知有要影完後等成一個鐘,跟住我地就冇影啦!!!
返到學校,以為會冇曬人啦,點知仲有成班女仔系到影相,好好玩咁,我地米同呀sir講左我地冇影到,呀sir又話系7月7日個日返黎交相,唉,直接d咁講米好囉,唔洗我地走黎走去.
放左學之後,我就同葉生,倍呀古生去商場,一路有講有笑,真系好開心,又好玩呢!!早上就好開心唔知下午會唔會一樣都咁開心呢!!! |
2009 年 6 月 25 日 星期四  |
2009-06-25  |
分類: 未分類 |
唉,學校都唔知做咩,又要叫人返學交野,仲要交好多!!
交功課:我冇,有d我扔左=]
交圖書:好彩我冇借圖書
交「環保小先鋒小冊子」:我唔見左,慘
帶手冊來檢視獎懲,最好唔好睇啦,比人記左3個口頭警告加一個xx(唔好提啦)
交我要高飛」資料:又系唔見左!!頂~~~
交P.6學生畢業相(2張),我得一張,我老豆叫我系手冊到拎一張出黎,但系有校(引)呢!!!!!
唉,真系慘,停課停到咁,唔停仲好 |
2009 年 6 月 21 日 星期日  |
2009-06-21  |
分類: 未分類 |
我金日超想出街呀,但系我隻腳痛,因為幾日都系到打波,所以琴日隻腳就就4個水泡,所以隻腳超痛!!!!
你地琴日無啦啦上黎,我仲著緊個件訓教3,隻腳又痛,老豆又叫我出黎.我出到黎見到你地幾個,一見到我就系到笑,都唔知你地笑咩,我就跛下跛下咁行出黎,你地又笑,個時真系好鬼死xx(唔好講個個字啦)!!!你地上黎就系攞返個(傷),我叫我老豆拎,佢又唔拎,一定要我拎,拎完比你地之後,我就即刻沖入room(唔識打個個字)!!!!!!!
你系琴日朝早,講個d野,雖然我系咁,但系我都好傷!!!!!! |
2009 年 6 月 19 日 星期五  |
2009-06-19  |
分類: 未分類 |
哈哈,金日又去左打波啦,同人鬥波,我羸曬呀,勁呢,呵呵,一次羸5比2,一次羸5比0,我地淨系鬥5分炸.
我系停課呢幾日,成日去打波,所以我宜家好黑呀,名副其實嘅(黑仔) ,但系我又鐘意打波,我諗我遲d會有古銅色既(full)色,哈哈,唔識打個個字,唔好介意,見諒見諒,但系宜家,我黑到連自己都覺得...樣衰.唉
我聽日會去游水,我諗會好開心.
過左停課,我諗我會變成一名運動健將.呵呵呵呵... |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | »
|