| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 11 日 星期四  |
2009-06-11  |
分類: 未分類 |
唉,金日睇新聞先知道,又要停課兩個禮拜,真系唔好,考試又考兩日,又要停,停課真系好鬼死唔好呢,最希望就系可以系7月7日之前返到學校,因為個日系放榜既大日子,我可唔想系個個仲系唔洗返呢!!!
系呢14日到,我就見唔到你,但系最少可以同你用msn系溝通.very good,見唔到你雖然就唔系幾好,但系我都唔洗見到呀鈿姐,咁就真系一件天大既喜事囉!!!!!
|
2009-06-11  |
分類: 未分類 |
金日英文考試啦,完來其實都冇想像中咁難姐!!!哈哈
系做完個份卷之後,我系度發緊白日夢,點知我旁邊個個林生就無啦啦話我鐘意個個xx敏小姐,跟住我米話返佢鐘意xx欣小姐囉,點知佢仲系度話,我米又再話佢,跟住又話佢,你鐘意佢,佢又鐘意你,你地兩個兩情相悅,你系佢既守護神,佢又話返我,你地快d生一打細路仔啦,組成一隊足球隊啦,我地就系咁樣就閙左成18fun鐘,真系好低b!!!
哈哈,系放學既時候,我met到你塊面啦,呵呵!!!! |
2009 年 6 月 10 日 星期三  |
2009-06-10  |
分類: 未分類 |
金日考試囉,金次d野ok啦唔太難呀,聽日系英文=]死得啦!!!!!!!!!!!!!
金日系考完試個個小息,我米同古xx姚xx佢地玩囉,古xx就打葉xx,我就走埋去,抱實呀古xx,跟住我抱抱下,唔小心張佢隻腳撞左落張椅子到,佢就大叫,呀!!!!!!好痛呀,我隻腳(佢用d好搞笑既音講既)跟住呀姚xx就話,你地好煩呀,佢就一腳夾住呀古xx個頭,點知呀sir就經過,叫我地出去,講左dd野,佢罰我地企系個黑板到,企到老師黎為止.佢仲話呢幾日考試都要企系度.嗚嗚!!!咁我地就冇左個小息,但系我地仲企左系度傾計,咁姐系聽日,後日,下個禮拜一,二都要企,真系好慘呀!!!!
返到我企我老豆又要叫我拎書出黎溫,跟完我想返入room開電腦啦,點知我又撞親隻腳子.唉~~我金日真系好黑仔呀!!!! |
2009 年 6 月 9 日 星期二  |
2009-06-09  |
分類: 未分類 |
金日系食完飯個個小息,我主動去搵你玩,我真系好開心呢!!!
金日系中文課之後,個個小息,個個老師又唔肯走,系都要講好多野,佢又講得悶啦,跟住我米訓左囉,點知起身個時竟然發覺隻手冇左知覺,咁米我旁邊個個met我隻手,點知我真系冇感覺,我又叫左佢後面個個mwt我,佢平時met人好大力架,點知佢系咁met我,我都冇咩感覺,上完左個課後,佢米叫x睿敏met我囉,又系冇感覺,個時真系覺得好好玩,比人met唔痛,跟住蚊又黎左met我,我都系冇咩感覺,點知佢一打我隻手,隻手就開心有返感覺,連之前佢地met我個d都開始痛返.
到宜家,隻手都系痛緊,早知就唔比佢地met啦,搞到宜家隻手咁鬼死痛!!!!! |
2009 年 6 月 8 日 星期一  |
2009-06-08  |
分類: 未分類 |
。。。
|
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | »
|