| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 21 日 星期三  |
2009-10-21  |
分類: 未分類 |
金日,我地上PE堂個陣時,因為我地唔洗跑步,所以我地系到玩閃避球,一開始得個幾丁友,但系愈來愈多人,我同埋冰仲有兩個同學一組!!!
我地系到閃黎閃去,但系我比人扔中左,得返冰一個,對面個到中有3個,d人系咁扔冰,冰用佢美妙嘅身型,系咁閃,佢有一次,人地扔去佢到,佢等到最後先閃,企系佢後面個個,比人爆JJ,真系好痛,最後都系比我地反敗為勝..,哈哈好勁呢^^
系食完飯個個小息,我又比佢地成班人sm啦,冰,重,龍,浩,仲有一個同學,系咁sm我!!!!!佢地sm一次仲唔夠,sm左2次,真系頂你個肺我覺得佢地一個二個肯定系妒忌我令仔過佢地,成日sm我(我講笑炸.唔好sm我呀)
小息個時真系好q好玩呀,你地成班友仔系唔系好妒忌我呢,我系班到做個d野,你地做唔到呀!!!! 
|
2009 年 10 月 19 日 星期一  |
2009-10-19  |
分類: 未分類 |
我金日好開心呀,金日又系運動會,去到之後,童軍又系操,又系勁勊..
下午個時,跑4x100米,哇,d人超勁呀,我地跑第5,哈哈,都唔算太差啦,ok仲可以交代,跟偽冇去童軍個到,遲左去,又比人閙,仲要加操,好彩唔系好奈姐!!!放學,同冰,重,龍,浩仲有一d女仔一齊放,去到商埸,勁多人,搞到我行埋左一邊!!!!
跟住就答車啦,瑩同我一齊坐,我地系到傾計,可能我地有得傾,個呀叔好似唔抵得,佢就講左d野:(你地嘈撚夠未呀,咁嘈,信唔信我一巴車死你地全家呀啦,跟住佢停左一陣,再講:你地班打把仔!!!)個時勁q無奈,個呀叔勁臭串,冰仲要坐系佢格離,真系驚冰有生命危險!!!!!
落左車之後,我同瑩,冰,龍,浩佢地上左m記,系個到又見到兩位小姐,佢地傾左一陣,又同我地傾,傾到大約6點個時,就走囉!!!!
金日,真系好開心,因為我做左一d野!!!!!  |
2009 年 10 月 16 日 星期五  |
2009-10-16  |
分類: 未分類 |
金日系校運啊,朝早約左,冰,重,龍,浩佢地一齊食早餐,跟住答的士去!!!
去到左之後,就要童軍,又系到操,操到腳都痛,跟住就系60米初賽啦,我同埋冰系到搵釘鞋,好彩我唔系同冰跑姐,系就死得啦,我系其他組到第二名入左複賽,但系入唔到決賽,好彩我系跳高攞返第二,本來攞第三,點知有條友仔去左跑100米,佢跑完返黎後,又跳唔到個個高度,所以我升上第2呀!!!!
返黎個時,本來跟浩架,點知我地就怪錯左佢,以為佢帶錯路,所以就唔跟,佢,點知佢岩架,我地錯怪左佢,唔好意思呀,sorry sorry!!!!!!
下星一又去啦,下星一我跑4x100,有可能跑4x400,大家為我加油吧!!!哈哈  |
2009 年 10 月 15 日 星期四  |
2009-10-15  |
分類: 未分類 |
呢幾日,日日系小息都同你玩,好開心啊,但系有一班男性唔抵得我,系到維(嘔)我,
冰,唔好意思呀,搞到你撞親張(登),好痛呢,我知架啦,所以你聽日加油啦!!!
浩,你真系好q得意呀,肥肥地咁,但系真系keep下fit好d啊!!!
重,你都幾搞笑,但系太鐘意聊人啦,改下啦,同埋要改下d響音啊!!!!
龍,你好好笑啊,祝你早d搵返幾個女朋友啊!!!!
姿,祝你生日快樂波,一年要令過一年呀!!! |
2009 年 10 月 10 日 星期六  |
2009-10-10  |
分類: 未分類 |
嘿,大家有冇掛住我呢,呢排電腦壞鬼左,真系無聊到貼地,好彩,宜家整返好啦!!~~
我發覺,學校d老師完來系咁q黑人憎,又扮曬野,同埋d同學又鐘意報串,搞到我又比人記過,真系頂唔順,升到上中學,仲衰過返小學!!!! |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 22 | »
|