| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 9 日 星期四  |
2009-07-09  |
分類: 未分類 |
我金日去左燕京到注冊呀,入左去,就見到3個女仔系到講(請詔黎呢邊呀)!!!
跟住就答電梯上個個唔知咩,系咁填野,超煩,填曬所有野之後,又走左去見個個呀sir,系咁比佢問野,跟住我老豆又系咁講我個野出黎,唉~~~真系好nor呀~~~
我就落左去操場,我入左綠社,所以要買綠色3,跟住又走左去買書!!!唉~~~~我仲要去一個近新活動,系8月18日,19,20都要返學,系20號仲要去長(周),同一班唔識嘅人去,仲要冇野講,個時個環境都一定好疆!!!!
呢一日就系我入燕京,做嘅第一樣野(注冊)^^
|
2009 年 7 月 7 日 星期二  |
2009-07-07  |
分類: 未分類 |
哇~~哈哈哈哈,金日放榜,我同我老豆返到學校之後,佢就去左圖書館,系出面,見到好多同學,問佢地入左邊間.哇,有好多人都入左一d勁嘅學校,呀柳仔啦,入左林護,見到佢第一個反應,真系好好笑!!!
傾左冇幾奈,我同呀江仔就入左圖書館,我知道入左燕京,幾好呀,唔錯架,近近地!!!呀江仔都入左佢想入嘅中學!!!!
系呢到弓喜所有入到自己鐘意嘅中學的同學,希望你地上到中學都系開問心心!!!!!
宜6d班嘅同學,對左你地兩年啦,系咁先啦!!!不過,講真,其實真系有d唔捨得其餘個4個男仔,仲有(xxx)我最唔捨得你地呀!!!!!!
|
2009 年 7 月 6 日 星期一  |
2009-07-06  |
分類: 未分類 |
金日系我地6年班嘅惜別會,都系我地最後一次跁見面,我返到學校,去到禮堂,就見到一d都算奈冇見嘅同學!!
一開始,校長就講野,講講講...又唱國歌,等等好多野,本來話系1點放,點知去到12點2到就放鬼左,我地成班人就系度影相,影左好多,想睇嘅,去我相簿到睇啦!!!!仲要留cm波!!!!
聽日就系放榜啦,我唔緊張,哈哈!!! |
2009 年 6 月 29 日 星期一  |
| 2009-06-29 |
分類: 未分類 |
哈哈,大家系唔系好期待呢,琴日唔好意思波,休假一天呀,咁我金日幫你介紹埋22-32啦
22號,李詩敏,缺點,幾容易喊架,有時會幾野蠻,佢好被動,佢好細膽,
優點,佢講d野好搞笑,同佢玩幾開心,佢對朋友好好,佢d成績唔錯,佢好理人感受,佢唔會講d野去突登hurt人,樣都算唔錯!!!
個人評價★★★★
23號,梁志鋒,缺點,佢身體幾臭,講野語無倫次,佢好煩,好幼稚,全班最矮
優點,佢數學好叻,佢有時幾搞笑,佢對同學唔錯!!
個人評價★★
24,梁可盈,缺點,佢好暴力,佢身體好差,好容易病,講野太細聲,
優點,佢幾好人,成績唔錯,對朋友幾好
個人評價★★★
25號,李創傑,缺點,佢有時講野好無聊,講d野有時好低B,佢好易嬲
優點,佢好搞笑,佢做d動作好低b,但系都幾搞笑,佢對朋友唔錯,樣都系唔錯嘅,同佢一齊玩,幾開心架
個人評價★★★★
26號,盧梓峯,缺點,佢好煩,講野唔理人感受,佢好鐘意改人花名,佢樣唔太好,講野唔經大腦,好似好底b!!!
優點,佢有時幾搞笑,佢對朋友幾好,成績系我地班d男仔黎講,唔錯
個人評價★★
27號,倫景生,缺點,佢好野蠻,好小器,好暴力,好鐘意系到吹水,佢好衝動,講野唔理人受,身材肥左d
優點, 成績系我地班男仔黎講唔錯,佢有時幾搞笑,佢對朋友唔錯
個人評價★★
28號,王偉鴻,其實佢同鄭敬軒差唔多,所以呢個唔打啦,想知嘅,睇返鄭敬軒個個啦!!!!!
個人評價★★★
29號,邱寶欣,缺點,講野有時低b左d,佢都幾暴力,講野都系好直接,唔怕羞!!!
優點,佢幾好玩,對朋友唔錯,同佢傾計幾好架,佢好玩得,個樣都算唔錯!!!
個人評價★★★
30號,葉家豪,缺點,佢講野唔經大腦,佢講野太直啦,有時hurt左人都唔知,成日講粗口.做野太衝動!!佢成日溝女.
優點,佢講野都幾搞笑,同我都系好朋友,佢對朋友唔錯,佢幾識哄女仔,
個人評價★★★★★
31號,姚敬偉,缺點,佢好鐘意打人,佢講野都系太直,hurt左人都唔知
優點,佢好搞笑,對朋友都幾好,佢好鐘意傾電話,同佢傾計都幾開心,都系好識哄女仔開心,佢都好玩得,都系6d班4俠之一!!!
個人評價★★★★★
32號,姚譪妍,缺點,佢好暴力,好鐘意打人,無啦啦會傻笑,佢都好野蠻
優點,佢有時幾搞笑,對朋友都唔錯,
個人評價★★★
哈哈,打完所有啦,我個班系唔系好勁呢,個個人都有唔同嘅性格,勁呢!!!哈哈哈哈!!! |
2009 年 6 月 27 日 星期六  |
| 2009-06-27 |
分類: 未分類 |
哈哈,金日就等我黎介紹我地班嘅11-21號啦!!!
11號,古字豐,缺點:有時講野唔理人地感受,太鐘意玩人,成績唔好(個人認為佢冇咩缺點!!!)
優點:佢運動好勁,佢好搞笑,系我地班,系一個一等一嘅靚仔,佢仲好識哄人開心,佢都系6d班4俠其中一個,哈哈,評價好高啊!!!
個人評價★★★★★
12號,郭竿竿,缺點,佢成績唔太好,佢有時講粗口,身高就...唔系系好高
優點:佢對朋友好好,好鐘意幫人,
個人評價★★★
13號,郭俊彥,缺點,佢小器,好容易喊,樣就唔太好,身高唔好,佢冇咩主見
優點,對朋友唔錯架,做野好熱心
個人評價★★
14號,郭沛鈿,缺點,樣衰,口臭,賤格,無啦啦會串人,又鐘意同人扮熟,成績勁差,又鐘意講大話,又系到吹水,成日死口唔認,講野唔經大腦,個學校就好鐘意扮曬野,成日扮到好乖咁,仲要鐘意報串,咩運動都唔好,
優點,冇
個人評價,零星星
15號,郭心怡,缺點,佢好扮野,佢好造作,佢有時好小器,佢會無啦啦發脾氣!!!
優點,佢對朋友幾好,佢做班長幾盡責
個人評價★
16號,鄺芷蕙,缺點,佢鐘意打人,佢幾容易喊,有時佢幾野蠻(哈哈,唔好嬲呀)
優點,佢對朋友好好,成績好好,唱歌幾好聽,運動都ok啦,樣黎講,系班到,都算唔錯嫁!!!
個人評價★★★
17號,林文翰,缺點,佢身材就比較肥左小小,講野有少少冇根據,(佢冇咩缺點)
優點,佢對同學好好,佢好鐘意幫人,佢都好搞笑,佢個樣都ok,佢對朋友超好!!!!
個人評價★★★★
18號,勞健珊,缺點,佢唔彩人,問佢10個問題,1個都冇答
優點,我唔知有咩,因為到佢轉入我地班到宜家,我諗應該同佢講唔夠10句野!!!
個人評價★
19號,柳智龍,缺點佢比較淫左小小,同埋唔夠高之外,都冇咩唔好!!!
優點,佢好好人,佢對朋友好好,佢好搞笑,同佢傾計好開心,佢運動唔錯,佢個樣系我地班d男仔,都唔錯!!!!
個人評價★★★★
20號,姐系本人,缺點,小器啦,講野有時唔多理人感受,有時應成人嘅野,做唔到,講野有時hurt左人都唔知!!講野太直啦!!!
優點,好識哄人,好搞笑,有時會理下人地感受,重視朋友,對朋友唔錯,夠義氣,熱心過頭,個樣都算唔錯!!都系6d班4俠之一(唔系我自己作架,我問其他人架)
個人評價,我冇理由自己打,你地話我有幾多評價呢?????
21號,羅萬泳,缺點,佢有小小神經,會無啦啦發嬲,又時會傻笑,會無啦啦喊,優點,佢好重視朋友,同佢傾計好好玩,佢好鐘意幫人!!
個人評價★★★
哈哈,又打完啦,如果反應好嘅,聽日又打埋22-32啦!!!! |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | »
|