| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 1 日 星期四  |
| 2009-10-01 |
分類: 未分類 |
金日好悶呀,我屋企部機死左,我宜家系網吧,同埋冰冰一齊!!
系小息,我同埋冰,龍,能少,浩佢地一齊玩,系到搶(津)點知冰黎一招神龍擺尾,飛左我出去,我隻腳撞中張(登),頭撞中牆,超痛,我宜家隻腳種鬼左,宜家系中學有時真系幾好玩!!!!
我宜家好鐘意某某某人~~~
|
2009 年 9 月 27 日 星期日  |
2009-09-27  |
分類: 未分類 |
發燒啊
好慘呀 |
2009 年 9 月 14 日 星期一  |
2009-09-14  |
分類: 未分類 |
呢幾日真系冇咩特別,所以我冇打blog~~~
呢幾日,日日都系等上完堂,跟住小息去玩,前幾日都有搵歡佢地玩,金日冇囉,所以我地就系到同班女仔傾計,幾好玩啦,又幾好笑!!!!
金日放學,幫左個女仔拎袋,一路拎,就系一路比人講,又話咩,又話咩,拎到落去,比返佢啦,點知佢又叫我幫佢拎到馬路,米幫佢拎囉,跟住到左馬路比返佢囉,然後同欣姐一齊行,因為我同佢住埋同一棟樓!!!
12號個日,黃士心嘅開放日,去個時,見到豪,同埋佢地一齊入,系個到睇左1個鐘到,太悶啦,我地走鬼左,跟住我地去左玩,玩到5點幾6點先返!!!!
聽日唔知仲掛唔掛8號波呢,掛嘅就唔洗返學囉!!後日又唔洗返學,爽呀!!~~ |
2009 年 9 月 5 日 星期六  |
| 2009-09-05 |
分類: 未分類 |
金日兩點幾出左黎,因為系媛嘅生日,我本來話唔去,點知佢話偉同埋峻都出黎,咁我米話出黎!!
我地返左小學先等左偉佢地一陣,見佢地仲未黎,我地就上左去搵呀sir佢地先,點知星期6,冇咩老師返黎,淨系見到馬sir,傾左一陣,峻就打比我,問我系邊,我話系學校,我地就落左去搵佢地!!
跟住我地去左商場話買蛋糕,跟住無啦啦叫我地夾份,我同偉,峻仲有鋒都話唔夾,跟住佢地就冇講野,周維走!!都唔知佢地做咩!!!
搞左一陣,又去左青衣城,又系到行黎行去,都唔知做咩,成程系青衣城就系我地男仔有男仔傾,佢地女仔有女仔傾!!!跟住又出返去,話行返過去,我同偉仲有峻,就話唔去,跟住我地3個自己就左去玩!!!
玩到7點3,返黎,金日真系好...... |
2009 年 9 月 2 日 星期三  |
2009-09-02  |
分類: 未分類 |
OH,返左兩日學啦!!
次次返到學校.入左個課室一陣,又落去聽個d人講野,聽成幾個鐘頭,想訓教又冇得訓!!
金日系學校,好悶呀,無啦啦搞個個個咩投票,選咩野班會,推薦人選,我第一個推薦就緊系冰冰啦,但系你地班x街,點解要推薦我,仲系要投票個時投成28票比我,搞到我做個個咩主席,人地想做個個咩財政呀嗎,做財政有時可以貪污一下哦!!
放學個時,有得報名個d運動,我見到歡姐佢地,我就走左去報排球,oh,我未報(乳)毛球呀,聽日有冇得報架~~~~唉,聽日又要聽日,真系唔想囉!!! |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 22 | »
|