| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 7 日 星期六  |
2009-11-07  |
分類: 未分類 |
金日返學好悶呀,又系見到個黑人憎梁東林,仲要比佢閙,好慘呀!!!!金日下午食飯,我同浩交換左黎食,哇,佢個飯幾好食呀,好食過我個個先啦!!!
夜晚,出左去同冰雄,欣去左中華,玩左2個鐘到,我地就走啦,返到我地樓下,系到傾計,都傾左幾奈下,好好笑啦!!!!個冰又系到跳米高,月球慢步,超好笑,跟住又比路人笑,勁好笑,!!!!張嘉欣去左買野,我地陪佢去,買左一陣,就返屋企,我毅到屋企11點8到啦!!!!
跟住就同你傾msn,超好笑,傾咩就唔方便講啦!!!! |
2009 年 11 月 5 日 星期四  |
2009-11-05  |
分類: 未分類 |
金日都算開心啦,下午小息都系一樣啦,又系同個班友仔玩!!!!
系放學嘅時候,我陪呀冰返屋企拎返佢個張校服單跟住我地就返學校拎校股,拎完之後,又要上去童軍,一入到去,又比人閙,頂,超唔爽!!!!跟住又要出去操,pk勁勊囉!!!個個呀sir都唔知on左邊條根,,跟住就系咁,操到5點到,又入返去聽佢講咩地圖,佢仲話我地遲d要去行山!!!講講下,冰又系到發姣,姣到你呀媽都唔認得!!!!
放學後,同豬姐佢地行,kai架佢地,豬姐冇啦啦打人,捉住我之後,系咁吠!!!真系有d底底地!!!!
頂,好鬼死憎個個梁東林呀,佢好柒呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
2009 年 11 月 2 日 星期一  |
2009-11-02  |
分類: 未分類 |
黃勁浩
我好憎你
我已後都唔會再同你講野,除非我完亮左你!!!!!! |
2009 年 10 月 30 日 星期五  |
| 2009-10-30 |
分類: 未分類 |
唉,金日對卷,我英文有55分呀,合格哦,哈哈,very good,我普通話我都攞左81.5分,哈哈,勁到冇人有呀!!!
金日第一個小息,同左冰佢地落左去,返到上黎,見到一d野,令我好嬲,我嬲左個條友仔,我都有諗過系唔系應該要放棄佢呢~~唉,佢咁,我真系唔知點算!!!
個個午息,超好笑,我地落左去買野食先,上到黎,系到玩,傾計,跟住冰無啦啦on居左,系到跳米高,仲要系prefect面前跳,跟住重放隻腳系到,冰差d跌到,真系好笑!!!
放學,我地去左ok食野,我同冰夾錢買左一個唔知咩野,跟住佢食得勁q快,跟住食完之後,我地就走左哦!!!!! |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 22 | »
|