小冲的日誌
...點解一定要打呢d
jacky4d1327
暱稱: 吖冲=)`
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-12-18
2011-07-15
2010-12-10
2010-11-20
2010-11-08
文章分類
全部 (108)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 108
留言總數: 939
今日人氣: 0
累積人氣: 7116
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 21 日  星期一   晴天


2009-12-21 鬱悶 分類: 未分類

 

金日返到學校,就比人笑我笑嘅頭髮,真系陰(工),好彩放假,唔系真系比人笑死,放完假我實留長返嘅!!!!!

返到學校,好多人都系著便服,只系得幾丁友仔系到著校服,我地真系令捨出眾,哈哈

跟住就落左去聽咩野,有人彈結他,ok型啦,聽左好奈下,就上返去啦,上到去就系食野,玩呀個d啦......跟住就系咁到放學!!!!

放學系到打波,打完之後冰佢地去左我屋企系到玩,玩到兩點幾,全部人走曬,!就系咁樣,就放左假啦=]



2009 年 12 月 11 日  星期五   晴天


2009-12-11 開心 分類: 未分類

金日系我嘅生日,一返到學校大家就同我講生日快樂,真系好多謝大家呀,都估唔到我面子咁大呀下!!^^

跟住交功課,點知冇得交,估唔到生日都要去功課留堂班,唉,陰工!!!!

小息,我去左打波,系到打波,我發覺我打波好型架,嘿嘿(講笑姐),只系我打波d技術唔差姐!!!食飯,我又系去打波,又有打埋排球,我發覺我打排球又系好型(都系講笑)!!!

放學,去左功課留堂班,好彩睇個個老師唔嚴姐,我有得系到訓教,好快就到5點,我又系同冰個d打波,哈哈,最後比我一個三分波羸左,勁啦我!!!

返到屋企,都有人同我講生日快樂,真系好多謝大家,我(完)來真系咁有面子架^^



2009 年 12 月 3 日  星期四   晴天


2009-12-03 鬱悶 分類: 未分類

金日真系唔系好好玩!!!

一早,我同冰佢地就去左m記到食早餐,食左一陣,我同浩就落左去買氣水,跟住就返學校,我地系到打排球,點知有人打左個排球上去,我地攞水(準)黎扔,點知比老師見到,跟住就有抄校規!!!

我地就答車去個到玩,上午個時都話ok,系到打排球呀,閃避球真系幾好玩,但一到下午就......唉~~~

跟住就答車返黎,我一個人坐左兩個位,跟住我就訓左系到,訓到到學校個時,起身個時d頭髮亂曬,真系陰工!!!!



[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:冇~~~ )


2009 年 11 月 18 日  星期三   晴天


2009-11-18 不屑 分類: 未分類

金日下午,我同郭xx以經講清楚了,佢成日話佢系6年之內一定追到我,我同你講,冇咩可能囉,我鐘意所有人都唔會鐘意你囉,我頂多同你做朋友,你金日送左條頸(斤)比我,我比返你,唔好意思,但系我都唔想比d希望你,我地都系做普通朋友把啦!!!!!

放學,唉~~~~又要去功課留堂班,去到5點,真系好陰公,去完之後系到打波,我地羸左,我向呀sir挑戰,但系輸得好慘,我比呀sir抄旦,跟住我地去左ok買野食,食完之後就返左屋企!!!!