| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 21 日 星期一  |
2009-12-21  |
分類: 未分類 |
金日返到學校,就比人笑我笑嘅頭髮,真系陰(工),好彩放假,唔系真系比人笑死,放完假我實留長返嘅!!!!!
返到學校,好多人都系著便服,只系得幾丁友仔系到著校服,我地真系令捨出眾,哈哈
跟住就落左去聽咩野,有人彈結他,ok型啦,聽左好奈下,就上返去啦,上到去就系食野,玩呀個d啦......跟住就系咁到放學!!!!
放學系到打波,打完之後冰佢地去左我屋企系到玩,玩到兩點幾,全部人走曬,!就系咁樣,就放左假啦=]
|
2009 年 12 月 11 日 星期五  |
2009-12-11  |
分類: 未分類 |
金日系我嘅生日,一返到學校大家就同我講生日快樂,真系好多謝大家呀,都估唔到我面子咁大呀下!!^^
跟住交功課,點知冇得交,估唔到生日都要去功課留堂班,唉,陰工!!!!
小息,我去左打波,系到打波,我發覺我打波好型架,嘿嘿 (講笑姐),只系我打波d技術唔差姐!!!食飯,我又系去打波,又有打埋排球,我發覺我打排球又系好型(都系講笑)!!!
放學,去左功課留堂班,好彩睇個個老師唔嚴姐,我有得系到訓教,好快就到5點,我又系同冰個d打波,哈哈,最後比我一個三分波羸左,勁啦我!!!
返到屋企,都有人同我講生日快樂,真系好多謝大家,我(完)來真系咁有面子架^^ |
2009 年 12 月 3 日 星期四  |
2009-12-03  |
分類: 未分類 |
金日真系唔系好好玩!!!
一早,我同冰佢地就去左m記到食早餐,食左一陣,我同浩就落左去買氣水,跟住就返學校,我地系到打排球,點知有人打左個排球上去,我地攞水(準)黎扔,點知比老師見到,跟住就有抄校規!!!
我地就答車去個到玩,上午個時都話ok,系到打排球呀,閃避球真系幾好玩,但一到下午就......唉~~~
跟住就答車返黎,我一個人坐左兩個位,跟住我就訓左系到,訓到到學校個時,起身個時d頭髮亂曬,真系陰工!!!! |
2009 年 11 月 18 日 星期三  |
2009-11-18  |
分類: 未分類 |
金日下午,我同郭xx以經講清楚了,佢成日話佢系6年之內一定追到我,我同你講,冇咩可能囉,我鐘意所有人都唔會鐘意你囉,我頂多同你做朋友,你金日送左條頸(斤)比我,我比返你,唔好意思,但系我都唔想比d希望你,我地都系做普通朋友把啦!!!!!
放學,唉~~~~又要去功課留堂班,去到5點,真系好陰公,去完之後系到打波,我地羸左,我向呀sir挑戰,但系輸得好慘,我比呀sir抄旦,跟住我地去左ok買野食,食完之後就返左屋企!!!! |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 22 | »
|