我不會認輸.就算有幾多問題!!!!!
都幾怕計劃敗陣...who can save me...?
太忙喇...要加油!!!!!!!!!!
今日出左長沙灣~發現比我大的人.
真係教曉我很多事:-)
nice to meet a new friend :-)
很多約會等著我~
hoyufung.leungtikka.cathyleung.fungka.helen.hokayeung,8sisters.noodles :-)
仲有新朋友呢!
早幾日遇到hokayeung,先記得好耐之前我借左佢$300...
只好約佢下個月dinner再還~.佢都係貢獻比煙草商-__- 哈哈~
速成打得好慢..唔打喇~
|