今日有一位阮氏xx同我地翻x...
我地就暗中攻擊佢..我覺得系抵死嫁~
因為我地班d人都吾鍾意佢...
very憎佢牙!!!
分享完畢啦,thx
整板中.....
今日我學校發生左一件好血腥既事,我老豆(陳xx)佢同(郭xx)打架,老豆(陳xx)撞左埋牆,搞到爆頭,d血流左系恤衫到,好可憐牙!!之後老豆入左醫院牙,薘左幾針,我希望你冇事啦老豆~~T.T