今日是我地的重要日子<分班揭開>,,我好驚同吾到一班對我已經2年既fds,所以今日冇返到去/33\..結果我讀3i班- -....嗚嗚....又吾可以同佢地一班=33=
今日9點起身,不過我懶訓又訓著左,之後牙媽系甘嘈我話起身返學交暑期作業-33-,THen 豬汶約左我系屯市m記等..我足足遲左半個鐘去m記,豬汶/33\就同我講吾洗交英文,我地返到去個陣見到1堆英文作業so 十派 ,,然後我地諗明明通告話吾洗交架- -然後我地之後補返英文,直到10點半我地,我地走個陣見到楊下齊同BB返黎- -跟住我同豬汶同佢講要交作,佢&......(閱讀全文)
今日我睇返日曆先知今日幾多號,
原來系7月30日T^T,我諗起仲未做曬暑假作業牙TT
之後陳嘉玉同我講我同佢(麗,SHAN,盈)8月2號交
暑期作業啵T^T,我所以猛甘做暑期作業,但系仲未做曬牙T^T
救 命 牙!!!!有冇人幫我做牙