今日心情好好的-v-2點返到補習社見到譚生和周生- -超黑仔就系佢地系甘多人面講我花名(海怪)我好瘀/﹏\之後我急急腳走到圖書館借書點知又冇帶圖書證,,超傻/33\跟住去左打籃球過吾到第3關- -之後返屋企做家務喇-v-
冇乜野講-v-
快返學了-33-我想快D返學^33^吾知有冇人掛住我呢>"<好期待唷!_!
今日真倒霉了..我甘辛苦返學校交書簿費,,上到一樓問個個書記話交書簿費,,,佢講電腦壞左/____\真黑仔- -
跟住我就冒住中暑既危險返屋企/33\