很期待牙>v<
仲有3日炸-v-
到我生日了=33=
前日夜晚去左沙灘
食飯-v-可以望到
成個海-v-真舒服>v<
錢系米拎人瘋狂架-v-見錢就拎嗎- -
自己吾系都有錢咩- -為什麼要偷牙- -
為什麼??見人地好多錢要拎架- -
自己良心過得去咩>?<
錢錢錢錢.......
錢系可以買到好多野-v-
但不止要偷同搶架-v-
自己搵錢才用得放心=33=
今日12點10分我同牙傻瑛同傻姍出去屯市買野-v-
佢地又要買野比ToRo貓,我地去左一間買包包既
鋪睇下喇-v-我地覺得都幾靚,之後我地想睇下第2間鋪
睇下有冇靚既包包-v-,但系第2間鋪比第一間靚d-v-
我地行返去個到買喇-v-之後傻姍見到屯門中心點
個到有玩具反斗城睇下喇-v-佢地話一齊扭蛋牙-v-
傻姍系12代紫色,而我系藍色,傻瑛系8代素人,
我地去完玩具反斗城之後去左10蚊店買野比toro貓-v-
......(閱讀全文)