聽日吾洗返學-v-,我就好似懶豬攤系牀到喇,
10月1號系我鴨媽生日了-v-
10月15都系我既生日牙-v-
大家remenber me 生日牙>.<
今日起身是傻傻地的,換3,就返學喇-v-,返到學校,我去飯堂個陣
見到丹丹一個坐系到,就行過去,同佢傾左陣就上去喇>v<
上去到-v-見刑傻佬姍走過黎講左d傻佬話>v<
不過佢講既野好好笑xd,跟住打鐘喇...叮噹叮噹....
上綜人堂了- -很快又過去,,到了數學堂,miss楊派
數學卷了,,心情好緊張,,miss楊叫到我時,心情慢慢平伏,
原來我68分牙- -但系我錯d......(閱讀全文)
今日上堂冇乜野,,但系大部份女仔我都識喇^^但系男仔都冇乜出聲喇/____\都系靜靜地上堂炸- -冇事好講.33.