哈哈~聽日就係闊別我地多年ge「永光日」啦~~好緊張呀~~
放學之後就去左maths club度睇下有咩幫手啦~~點不知我地係度玩左陣囉~~
之後就去左陳sir度學整野啦~~不過我好快就走左啦~~因為要補習囉~~ 返到屋企之後冇幾耐...我下載左d美少女戰士ge野睇呀...
哈哈~睇到我好感動呀~~好正呀~~今日睇ge係講佢地死果陣時ge野黎架~~聽日等我再睇過先~~