嘩~~今日係我生日呀~~好開心呀~~
首先...我要講下今次ge「賽果」先!!個「比賽」就係邊個同我講生日快樂先啦~~
第一名...irene...佢用電話~~
第二名...paula...佢都係用電話~~
第三名...clare...佢都係用電話~~不過佢只係遲clare少少少少咋~~
第四名...羊咩咩...佢用icq~~
第五名...eva...佢用icq啦~~
第六名...大象小姐...佢用電話ge~~
第七名...阿婷...佢用icq啦~~
第八名...ar Kay...佢用icq啦~~
第九名...yen...佢用icq架~~
第十名...亦都係最後一名啦...佢就係豬豬!!!
嘩~~原來講下講下有咁多架啦!!小女在此向大家講多聲~~thank you ar~~>3<~~
除左以上ge人...仲有其他人都有預祝我架!!
例如...係澳洲果個啦...chiu啦...無名氏啦...Yan啦...等等等ge人...我都要同佢地講多聲多謝呀~~
唔知今年會收到幾多份生日禮物呢??呵呵呵~~
哈哈~~就快有得去買書啦~~Yeah~
|