嘩...今日好凍呀><" 哈哈~~今晚係除夕呀~~不過當大家係度好凍咁倒數緊ge時候...
我就當然係個被埋裡面好暖咁訓覺覺豬啦~~哈哈~~ 原來呢~係12點之前clare打過兩次比我架!!不過我可能係半睡半醒間cut左佢線囉~~呵呵~真係唔好意思呀~