哈哈~~今日係聖誕節呀~~祝大家聖誕快樂呀!!.....>3< ....
今日都好凍下架!!唔知香港有幾多度呢??
係大舅父屋企訓醒之後就當然要擦牙洗面啦~~之後就落左去公公度啦...
嘩.....><"....一行出間屋就凍到...阿媽都唔認得呀><"
我地行係條街果陣呢~我見到d鴨呀~~佢地真係會跟住佢地ge阿媽行架!!仲一個跟一個咁排隊...好直架!!
跟住我地就去左同BB玩啦~~我都抱左佢好耐架!!好得意呀佢><"
之後我地就返去舅父間屋度啦~~六姨佢地一家人就搭車落去中山啦~聽講佢地有野做呀~
行返去果陣呢~我見到人地種果d豆呀~阿媽問我想唔想去摘下~我就當然想啦~~
果個阿姨都好好人架~佢比我地入去摘下啦~阿媽教我摘左幾條~不過我都係分唔清楚邊d摘得邊d唔摘得~kaka~
我係度睇下書呀~細舅父係度改佢d學生ge卷呀~我得閒又睇下d學生ge卷...
一睇之下...真係嚇鬼死人....佢教ge係小四啦...佢改緊佢地d分數啦...
我睇到有一個學生...佢居然答左d好搞笑ge答案出黎呀~~
例如:六分之一減零...同埋零加五分之三...佢兩題都可以答個答案係零呀~~
仲有一個仲勁!!佢成份卷都冇做~~唉~~算把啦~~
到左夜晚~我地係舅父屋企食~冇落到去公公度~~我地今晚有好多菜食呀~有舅娘種果d呀~好好味呀~呵呵呵~~
之後d大人就係度打麻雀啦~我坐左係度睇《唐山大地震》啦~~
我睇到佢地死左成廿四萬人...又睇左d生還者講返件事d野...覺得佢地好慘呀...一夜之間咩都冇晒...><"
跟住舅娘煲左d蕃薯糖水比我地食~好味呀~食食下~忽然間好想抱BB~佢好得意呀...><"
|