jennyCTH : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
ξ﹏Sunfkin﹏λ
jennyCTH
暱稱: ζ﹏Snufkin﹌λ
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
同BB玩...
溫書溫書...
返學校做數...
nanny mcphee
詭異的夢...

:: 日誌分類 ::
全部 (416)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::
尚無任何好友

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 416
留言總數: 10
今日人氣: 5
累積人氣: 2508

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2004 年 12 月 26 日  星期日   晴天


要走啦....唔捨得個BB....布吉大地震.... 分類: 未分類

今朝天都未光就要起身啦~~因為我地要趕住搭七點鐘班車走啦~~

我地摸黑落到去公公屋企~執少少野~~阿媽幾衰呀~佢抱左熟睡中ge BB落樓呀~~

但係佢又要執野喎~咁我就唯有幫佢抱住先啦~~

我坐係度抱住佢唔敢郁呀~~唔想整醒睡覺中的小天使呀~~

佢訓覺個樣都好得意架!!塊面肥嘟嘟~~好可愛呀....><"

之後細舅父就比封利是佢啦...不過點都整醒左BB呀~真係衰衰呀~

個BB又好乖喎~喊左幾聲之後就收左聲啦~~佢喊得都幾斯文下囉~~

不過...我始終都係要走...咁我唯有好依依不捨咁將佢比返雄舅父啦...唉...

出到去大街ge時候~我見到細舅父追住左一架開走左ge車呀!!

唔通...架車已經開走左...唔等我地??

原來呀係~開走ge係另一架黎架!!

我地上車ge時候...聞到一陣好難聞ge香水味...都唔知邊個噴ge...唉...

架車終於係七點幾開啦...一開始真係好難頂呀...搞到我好想嘔呀...咁我就訓下覺啦...

直到行左出去高速公路先好返d~~

架車到左廣州之後~細舅父比我地高落車~我地就去到總站先落~~

係呢個時候已經係十一點幾啦~~

之後我地就去左食野啦~~四個人都係食左八十七蚊~~都有成六七碟野架~~又幾好味喎~

食完野我地就坐的士去另外一個車站啦~~

十二點九我地就出發去南頭啦~~

夜晚我地係阿(女麻)屋企打邊爐~~

睇睇下電視...布吉果度發生大地震呀...><"....又死左好多人啦...><" ....

我不其然諗返起我尋晚先睇緊《唐山大地震》...宜家布吉又...唉...真係可憐呀...