╰..."▂×強☆|!▋↘之日記_____*

2006 年 3 月 7 日  星期二   晴天


星期二 分類: 未分類

今日一起身...........個個都未起身~~

原來家姐唔洗番學~~呀妹無啦啦又9點幾先要番學~~

搞到我好似成個傻仔咁........................跟住換3,番學~~

番到學校~~同d fd去食野~~上堂~~

電腦堂~~用用下電腦就打鍾lu~~

跟住英文~~好嘈~~好多人係度傾計~~

當然我都有份啦~~嘻嘻~~

跟住小息~~有人請食野~~哈哈~~

打鍾~~上中文~~又係唔知點解好快就過左喇~~

音樂~~唱下歌呀~~吹下笛呀~~咁就打鍾喇~~

食飯~~食完就同d fd去左操場玩~~

跟住又打鍾喇~唉........一日打幾廿次鍾~~佢唔悶我都悶啦~~

跟住中史~~又係好快咁過左~~唔知係咪中史堂特別好玩~~

中文導修~~默書~~默完就做自己野~跟住放學嚕~~番屋企~~



« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 100 | »