今日一起身...........個個都未起身~~
原來家姐唔洗番學~~呀妹無啦啦又9點幾先要番學~~
搞到我好似成個傻仔咁........................跟住換3,番學~~
番到學校~~同d fd去食野~~上堂~~
電腦堂~~用用下電腦就打鍾lu~~
跟住英文~~好嘈~~好多人係度傾計~~
當然我都有份啦~~嘻嘻~~
跟住小息~~有人請食野~~哈哈~~
打鍾~~上中文~~又係唔知點解好快就過左喇~~
音樂~~唱下歌呀~~吹下笛呀~~咁就打鍾喇~~
食飯~~食完就同d fd去左操場玩~~
跟住又打鍾喇~唉........一日打幾廿次鍾~~佢唔悶我都悶啦~~
跟住中史~~又係好快咁過左~~唔知係咪中史堂特別好玩~~
中文導修~~默書~~默完就做自己野~跟住放學嚕~~番屋企~~
|