| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 6 月 15 日 星期四  |
| 又落雨又太陽,,,真係唔知個天搞咩 |
分類: 未分類 |
呢排都係咁,..一時落雨一時好天,,,真係頂佢,,,好易病嫁MA!!!!!!講講下我真係好耐無打日記了= =""今日都係老婆叫我打我先記得打!!!!
呢排都係咁,,,係同老婆有D事未煩完,不過我諗好快無事的了""""""呢排世界杯,,,不過老婆唔俾我出街去睇波,,屋企我又無得睇,,,不過今日係一本書度見到有寫幾個網上有得睇波既網,,不過得兩個得,,,dl到既得一個,,依家我都係度等緊,,,唔知睇唔睇到呢@@""?
我下星期一放假丫,,,為左陪老婆嫁= ="""老婆丫老婆,,,好掛住你丫,,好想快d見到你丫\></
最愛是你!老婆仔^^
|
2006 年 6 月 6 日 星期二  |
| 放工去左搵老婆大人= =" |
分類: 未分類 |
今日差唔多7點就放工果陣老婆打俾我,,,跟住我知佢自己一個係屋企,,,就上佢屋企陪佢啦,,,仲問佢食唔食野tim@_@佢話唔洗,,,,跟住我去到差唔多,,8點鐘啦!!!勁肚餓囉!!!!上到去老婆巳經煮好左一個出前一丁俾我食!!!!!雖然只係一個出前一丁,,,但係我覺得好滿足囉!!!!!!老婆第一次煮野食俾我食嫁渣><!!!希望以前食到更多佢煮出黎既野啦!!!
陪佢期間有隻類似蜜蜂既野飛左入黎,,,我拿起把傘諗住打死佢既,,老婆叫唔好!!咁我就聽話啦!!同老婆係梳化你吱我我吱你咁~~~幾開心^^跟住就走果陣我見到隻【蜜蜂】停左係飛花板度!!我睇到機會到,,就拿起把傘一下打過去,,第一下佢掉落黎,,,第二下打到佢訓左係地底,,最後我反轉把傘一下打落去,,佢身體同個頭分開左=口=””””不過呢隻野都算幾大隻!個頭黑色一大粒~~老婆好驚咁叫我有"止"執起佢,,,跟住我執左佢之後就走左啦~~
番到屋企成10點幾~~~老婆好叻記得SEND歌俾我,,,仲放哂係一個file一次過send俾我丫!!!幾叻丫!!!!!!!! 老婆我錫哂你^^
雖然今日係你屋企果陣有人打俾你,,,,,我希望你真係信守諾言啦!!!我唔期望你整咩俾我,,,,,,,繼續瘋狂咁愛我就ok的了∼_~哈哈哈wahahahahaakakaakakakaaakakakkakakahahahahaha= =:"""
 |
2006 年 6 月 5 日 星期一  |
| 今日早開丫,,APM裡談情說愛~_~ |
分類: 未分類 |
今日我6點放工,,,就約左老婆係觀塘度等啦!!!!!今日我坐特快小巴,,,都係14蚊ja ma= =勁快去到觀塘!!!!!!
我早過老婆去到啦~諗住伏佢既,,,點知都係俾佢發現左><(次次都係俾佢發現到.....嗚)_))))))跟住我地去左食老婆最鍾意食既班cake啦~!!!!!食完之後老婆話要上去公園仔食煙,,我地去到坐左係度,,,坐左陣,,身成都係汗,,,真係熱鬼死我=口=我又玩老婆扮走,,,,係無印良品個門口走黎走去,,,成個細路咁 = =(我自己覺得)~~~跟住呢,,,因為我有d肚餓了,,,就同佢去左睇有咩食啦!!!!!我想食Delifrance既...但係搵唔到,,反而搵到一間幾抵食既餐廳,,,兩人餐都係127蚊,,又有野飲,,,!!!!真係幾正嫁!!!!遲d我可能都會去再食過^^kaka!!!跟住呢,,,食完之後就梗係送老婆番屋企啦!!!!!!
今日真係過得好開心^^ 特別係晚上之後,,,見到老婆之後,,,,kaka^^]
老婆 i Love u Ling |
2006 年 5 月 31 日 星期三  |
又有一個新既感受  |
分類: 未分類 |
今日同左老婆去配眼鏡,,,睇左一陣,老婆終於接受我既建議@@擇左一個眼鏡,,,真係平丫,,3百幾渣!!!!!!!不過唔可以即日拿,,最快要聽日,,so我估星期日先俾到老婆大人啦,,我盡量呢兩日拿啦,,如果得既話!!!!!!跟住coolman打黎,,話佢接左阿妹同阿瑞,出黎旺角搵我,,,跟住我同老婆上左佢架車,坐左陣,曾生話到左朗豪坊,,我地咪過去囉,,睇海神號...點知好鬼爆場丫!!要6點先有場睇,,,是但啦,6點就6點啦!!!跟住去左食野啦!!!食完之後我就建議去網吧= =佢地都話好,,,跟住去到,,無位!!!!我地都啞撚哂...跟住我咪留名囉.,.,等左陣見到有兩個空位,,佢地問我地坐唔坐住先,,我地話好,,跟住阿瑞同coolman入左去先,,,再等左好耐,,真係好耐丫= =先再有兩個位,,我同老婆入去,最後係阿寶同曾生!!!入到去阿婆自己開左大富翁玩先,,我就同阿瑞coolman玩,,coolman第一個輸,跟住玩到最後係我同阿瑞玩,,我win左= =""(其實都係靠好彩ja)跟住童下個鐘差唔多6點了,就成班人走啦,,兩個人都係26蚊,,抵玩= ="""
跟住去睇海神號啦,,,我覺得入面最好睇既,,都係果個爸爸,,佢好偉大,,為左救佢個女同未來女婿,,仲有一班人,,佢明知道自己游落去關制後係唔夠氣游番上黎,,,因為要潛150cm咁多,,,佢呃佢個女同女婿話俾個女婿游落去,,因為個女婿自己叫去,,,跟住係佢個女同女婿傾緊計既時候...佢自己就游左落去了....唉,,真係偉大..如果我都可以咁識諗,,幾好呢??應該咁講,,如果我果個老豆都係咁識為我諗,,,我估我會係一個幾幸福既小孩子,,一個幾孝順既仔】,,
睇完戲之後出黎老婆話好凍,,我都覺,,我地成班好快咁走出商場,,,去搵野食啦,,,諗住食西門丁既,,點知無位,,再去睇其他都係無位,,最後去左m記食,,,食完就送老婆佢地番去啦...
係地鐵度發生左一件事,,不過唔係度多講啦....
老婆,,我知我今次小事化大係唔岩既.....................
老婆.....我愛你丫!!!!! |
2006 年 5 月 25 日 星期四  |
| 我係佢老婆呀...* |
分類: 未分類 |
老公*,,
你好衰呀...*又唔打日記~!!又曳曳喇你...*
【只愛你1個,,*只會挽著你的手臂_]]只和你拖手去睇戲]]**】 |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|