每日一日記~事事也記起~_~
此日記係由3月7日開始既@@大日子來嫁
jims
暱稱: Jims
性別: 男
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2006-09-03
沙灘記~
2006-08-09
今天過得不錯^^很滿意...
共嗚(for my fd_
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 13
今日人氣: 9
累積人氣: 809
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 28 日  星期五   雨天


今日真係發生左好多事 愉快 分類: 未分類

  今日我因為約左老婆~好快咁做哂d野,立即上公司打卡收工∼∼∼∼∼跟住梗係去搵老婆仔啦!!!!!!!

去到佢樓下,我去左大快活睇下有咩食~老婆話要食三料飯~但係好可惜個職員話巳經無賣啦=口=

跟住老婆就落左黎啦~我同佢一齊擇食咩~跟住買左外賣就上左佢屋企啦~!!!!!!

第一次上佢屋企,感覺都唔錯,我同佢都過左好難忘既3小時!!hehe,我真係好開心丫!好耐都無試過同老婆咁樣咁開心!!!

可能之前發生左好多野啦,搞到我同佢之間既感情有d異變啦,不過到左今日,我知道自己係時候要真真正正咁忘記哂佢!!!!

因為我仲要同佢過好多日子∼唔可以因為呢d事而阻礙左我同佢既感情發展!!!我都相信我同佢會越來越好!!

【若問世界誰無雙~多麼感激竟然有一雙我倆】

hehe,LingLing老婆仔我愛你丫!!!!!不會變!

跟住我番到屋企,見到我既小學同學,,榮佢好唔開心....我好想幫佢,但係佢好似拒絕哂所有人既援手,,,我好傷心...希望佢無事啦...

不過識佢咁耐,,都係第一次見到佢咁樣...........真係好擔心佢

晚上我睇左花樣中年...我見到方中信佢所做既野,我開始諗呢排自己係咪好似佢咁,,咁野蠻呢 ==愛情真係盲目的

今日既我好似又成長左,真係越睇越似= =我好似學左方中信一樣咁唔講道理既男人,一時大男人,一時小男人= =

有時我覺得一個男人,應該理性少少去分析事情,唔好只係怪自己<,,你明白嗎,,榮...?

今日我同老婆許過諾言~我會守呢個諾言的~~老婆~我都信你會做得到^^ 依家開始我都會日日都同你傾電話,等你每刻都感到被愛~

以前既我太笨啦,以為你會知,就好多時都無理到你既感受∼∼∼∼∼∼∼∼

   老婆大人~

願我倆一起走到最後 



2006 年 3 月 22 日  星期三   晴天


買左隻新鞋丫!!!!! 分類: 未分類

今日番番下工先發現隻鞋爛鬼左= =勁無奈,,,下午果陣啦啦聲走去買左隻新鞋~450蚊,不過幾ok嫁!!!!!!!!

買完鞋落左去睇下d衫褲= =睇到我心都動埋,不過老婆同我講過話同我一齊去擇,,叫我唔好買住~~~

加上未出糧 = =我到最後都係無買到!!!!!!!!!

 放工番到屋企都成10點45分了~~開左icq見到老婆off左line,,我估佢都係食完藥訓左啦!!不過真係好掛住佢丫....

快d見到佢就好了@@!!!!  話咁快一個星期又去左一半了~!!!!希望快d到星期日就好啦~!!!!!!hehe

最近好似開始有好多新歌出來了~~係時候燒番隻碟啦,哈哈



2006 年 3 月 20 日  星期一   晴天


同左班fd去食飯~~ 愉快 分類: 未分類

今日開夜果陣知道左呢個星期我都係遲走多,,,6點幾果陣阿瑞打俾我問我今夜去唔去食飯~∼∼~

我話唔知幾點放,放左打俾佢~~~跟住到左9點幾左右我放工啦~就打俾佢問下佢仲係唔係出去食啦~

點知佢係網吧打緊機= =""""跟住佢問我去邊度食~~我話轉頭答佢~跟住立即打俾老婆大人同佢講啦~~好彩老婆都俾我去 = =""

跟住我打俾阿nick~wk,我地四個去左黃大仙度食~~食d小菜~不過d雞同埋d豆腐勁難食~由其係d豆腐丫!!

跟住我地四個一路傾傾傾傾傾~~傾番以前打機d野啦~讀書d野啦等等,都傾得幾開心嫁~!!!不過wk好似有d累囉= ="""

傾到12點幾左右我地就番屋企啦~~番到屋企見到老婆無online~佢咁聽話早d訓我都好開心~雖然見唔到佢有d失落

講講下依家都21號了= =距離出糧日子越來越近啦@@@@@@正丫哈哈



2006 年 3 月 19 日  星期日   晴天


很欠沒打日記了= =" 熱情 分類: 未分類

真的很久沒打日記了 = =(原因是懶@@)

今天我等老婆起身∼~~之後同佢去左睇斷背山~~~我d fd全部都話好感人~好感動= =我同我條女睇完都唔覺既= =

我地今日都過得好開心丫@@晚上果陣我帶左佢去同我班fd打機,之後諗番先覺得做錯左~~~

我應該同佢去食二人套餐先岩~因為搞到佢遲左番屋企,,不過佢無怪我丫,,,,我地一樣咁恩愛~_~

唉~~點解個星期日過得咁快= =真係想快d到下星期日丫@@



2006 年 3 月 12 日  星期日   晴天


對唔住丫,,老婆 感動 分類: 未分類

今日一早起左身~就打電話俾阿妹問下佢地起哂身未~阿妹話我老婆未起身= =咁我就等佢地電話啦~因為昨日我同老婆講左話今朝佢一起身就打俾我@@ 跟住到左11點幾果陣~老婆打來俾我~~~~我問佢地幾點出得門口~佢地話未知~跟住過多陣老婆同我講阿妹唔出= =∼∼~~跟住我問老婆出唔出啦~老婆話太遠~~唔想出,咁我想諗近d既地方既,,不過又諗唔到,最後見老婆都唔係好想出,,,咪無叫佢出來囉,跟住同左曾生去買衫~~估唔到咁平@@500蚊唔洗就買齊哂衫,褲,外套

跟住wk佢地見到曾生都話~咦,轉左look喎~好睇過以前~哈哈,我呢個設計師真係唔錯∼~~~

 去到打機果度~我地幾個好似痴左線咁樣= =係咁打係咁打,你殺下我我殺下你,真係幾過引@@4點果陣老婆打俾我~話同緊班舊同學玩緊~我叫佢番屋企果陣打俾我囉@@(之前佢send左一個sms俾我話下星期一定陪我嫁@@)跟住繼續打~~打打下coolman健話佢去完迪士尼~~依家想來join我地@@我地好歡迎佢丫~因為咁樣可以3打3丫ma!!@@

點知coolman未到曾生巳經要走~唉,搞到最後都係要3打2,跟住7點幾老婆打來俾我~話佢番左屋企啦~∼~跟住佢問我幾點番屋企~我話未知~番到去icq搵佢~佢話好~~∼∼~跟住繼續打啦,打到11點幾果陣法哥話要走啦,我地就番屋企囉= =跟住wk話食糖水,我地上左去慈雲山度食∼~期間越食越凍><我地食完都急急腳番屋企了~都係屋企最暖= ="

番到屋企見到老婆online緊~立即hi佢@@我都預左俾佢話嫁啦><跟住佢好興咁同我講有機打就唔記得有個人係屋企等緊我番來嫁啦!!嚇到我幾驚= = ∼跟住約法三章~如果放假果陣遲過11點番屋企要打俾老婆話佢知~知道後亦都要佢俾唔俾去= =跟住佢都好似下左火= ="""我都無咁驚""""總之下星期日就俾梗我老婆嫁啦= =兄弟們,,sorry丫@@!!!!

  一諗起聽日又要番工~真係,,,= =不過唔番工又點會有錢呢~∼~~~時間就係金錢,真係無錯的~希望我聽日起到身啦!!真係要搵番日去買番個鬧鐘先得= =唔係真係日日都遲到都有份><