今日我因為約左老婆~好快咁做哂d野,立即上公司打卡收工∼∼∼∼∼跟住梗係去搵老婆仔啦!!!!!!!
去到佢樓下,我去左大快活睇下有咩食~老婆話要食三料飯~但係好可惜個職員話巳經無賣啦=口=
跟住老婆就落左黎啦~我同佢一齊擇食咩~跟住買左外賣就上左佢屋企啦~!!!!!!
第一次上佢屋企,感覺都唔錯,我同佢都過左好難忘既3小時!!hehe,我真係好開心丫!好耐都無試過同老婆咁樣咁開心!!!
可能之前發生左好多野啦,搞到我同佢之間既感情有d異變啦,不過到左今日,我知道自己係時候要真真正正咁忘記哂佢!!!!
因為我仲要同佢過好多日子∼唔可以因為呢d事而阻礙左我同佢既感情發展!!!我都相信我同佢會越來越好!!
【若問世界誰無雙~多麼感激竟然有一雙我倆】
hehe,LingLing老婆仔我愛你丫!!!!!不會變!
跟住我番到屋企,見到我既小學同學,,榮佢好唔開心....我好想幫佢,但係佢好似拒絕哂所有人既援手,,,我好傷心...希望佢無事啦...
不過識佢咁耐,,都係第一次見到佢咁樣...........真係好擔心佢
晚上我睇左花樣中年...我見到方中信佢所做既野,我開始諗呢排自己係咪好似佢咁,,咁野蠻呢 ==愛情真係盲目的
今日既我好似又成長左,真係越睇越似= =我好似學左方中信一樣咁唔講道理既男人,一時大男人,一時小男人= =
有時我覺得一個男人,應該理性少少去分析事情,唔好只係怪自己<,,你明白嗎,,榮...?
今日我同老婆許過諾言~我會守呢個諾言的~~老婆~我都信你會做得到^^ 依家開始我都會日日都同你傾電話,等你每刻都感到被愛~
以前既我太笨啦,以為你會知,就好多時都無理到你既感受∼∼∼∼∼∼∼∼

老婆大人~

願我倆一起走到最後

|