每日一日記~事事也記起~_~
此日記係由3月7日開始既@@大日子來嫁
jims
暱稱: Jims
性別: 男
國家: 香港
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
2006-09-03
沙灘記~
2006-08-09
今天過得不錯^^很滿意...
共嗚(for my fd_
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 13
今日人氣: 9
累積人氣: 809
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 7 日  星期日   晴天


今日真係過得特別,,快and有d沈悶~囉 驚訝 分類: 未分類

今日我訓到成隻死豬咁∼~∼∼~好彩老婆12點幾打俾我我先識醒渣@@跟住等老婆黎我屋企~但係叫左佢黎我屋企之後我有d後悔嫁~因為今日咁熱~仲要佢行上黎搵我,,,辛苦死佢丫>< 不過我想叫佢係屋企等我果時佢巳經出左門口,,,,跟住我就拿拿聲幫老婆整相~換底版~整下整下都成半個鐘~我又驚老婆上到黎無門口入喎~就好似傻仔咁一直望住個閉路電視~一直等佢囉~~~~~~~~~~~等左一陣終於見到老婆啦@@我拿拿聲走去開門俾佢啦~!!!我地見到都好開心@@仲錫左幾下tim~

跟住見到老婆好熱喎~我咪立即開風線吹下佢囉@@等佢舒服番d~~~~之後過左一段時間~老婆仔隻眼仔無啦啦好痕喎,,,我叫佢唔好抓啦,,又幫佢吹下隻眼仔囉,,但係都好痕~~跟住我跑去雪櫃度搵番我以前用過既冰袋~俾佢放係隻眼仔度~~佢就立即舒服哂啦^^見到佢無事我不知幾開心丫!!!

跟住阿妹打黎~我就約左佢係荷里活等啦~   跟住我發現雪櫃入面有雪糕@@食下食下都忘記左時間,,,,結果搞到阿妹等左我地成半個鐘 = =.....""""真係sorry丫!!!!!跟住阿瑞就話一陣黎~coolman又話黎緊~我咪同阿妹仲有佢朋友(唔識打佢個名),仲有老婆大人去左食野啦@@食完之後coolman都到左黎啦!!跟住我地去番一樓馬沙度等阿瑞啦,,,,等等下果陣阿妹同coolman落左去食煙.,,,阿瑞就咁岩黎到=- =結果搞到我地又要等coolman同阿妹啦,,,依家佢地既關係好複雜丫,,,,只可以用曖昧來形容,,,其實我都唔質成阿妹做第三者的,不過佢依家都唔算係,總之就好怪啦,,,跟住上到黎阿妹個fd就同阿妹講話番寶琳果邊有得收野,,跟住阿妹就話一陣打番電話黎搵我地啦,,咁我地同阿瑞coolman只好去左飲野等佢啦,,,等左差不多半個鐘阿妹就番黎啦,,跟住我地本身想去睇戲既,,但計左時間,,唔係太岩,so無睇到~跟住coolman就叫左阿妹去陪佢拿車啦,,,等左陣阿妹就番黎了,跟住我地4個係度呆坐,,,食煙~~~一齊係度諗去邊度好,,跟住諗諗下果陣阿妹無啦啦尖叫,,原來有隻甲由爬左出黎,,,哈哈,跟住我扮哂捉住隻甲由拿寺阿妹面前咁~佢立即驚到尖叫 跟住終於決定左去九龍灣度影貼紙相@@影完差不多8點9左右啦

老婆就話想番屋企,,阿妹都想番,,果陣時我唔知做乜鬼無啦啦有d興,,,我覺得老婆好似太早番屋企咁,,跟住老婆見到我咁就問我係唔係唔想佢咁早番屋企,,我又答佢唔係,,【事後我都覺得自己係錯既,,sorry丫老婆,我應該體諒番你果個時間既】,,,跟住同佢行去地鐵站啦~一直到上車啦,個氣氛都唔係咁好咁,差不多到觀塘果陣我仲話我要去觀塘度行tim~跟住老婆立即問我係咪約左女丫果d之類啦~我話無~跟住我都係無出到,我話送佢地番去先~跟住過左一陣,,老婆係我耳邊講左句,,我愛你丫鄺俊邦,,,我立即覺得好開心@@跟住我地仲係地鐵度錫錫tim= =""(雖然成日都咁做),,跟住佢又同我講記得我地講過我唔准同其他女仔傾電話~出街果d~~我記得嫁啦老婆大人= ="""個誓咁毒,,,跟住佢出站之前我都激左佢一下話要去apm~

不過最後我都有去,,因為我肚餓 = =想去食野,咁岩入到APM見到有幾條友係度唱緊歌~我心諗早知帶老婆仔黎聽歌歌啦= =""跟住我去左吉野家度食野,打左俾老婆話佢知我係apm~傾左一陣就收線啦~跟住我一邊食一邊同coolman傾計~又有同阿妹傾計,,,我同阿妹講左,,千其唔好失身~另外都有叫佢搵其他男仔啦,,傾左陣我就走啦,,落番一樓,,見到上次我同老婆睇既果間香水店~其實上次我都有d心動想買嫁啦..不過無買到,,今次俾我見到,,唔知點解,,就買左啦..""""""""個sales仲送左d男仔洗面既野俾我= =唉,,無啦啦點解我會買左佢嫁,,可能想換下形象呱= =跟住番屋企期間就打左俾榮,,,同佢吹水~~講講下我話想減肥,,因為我真係好想著無印良品d衫,,太有型了!!!>_<我會努力的!!!!!另外榮都話有野搞既話都可以叫埋佢= =哈哈,真係太好了,希望佢快d快d忘記好多唔好既事啦!!!!!

 好快又番到屋企了∼希望快d星期日又見到老婆大人啦>_<(或者希望星期六可以見啦@@@@@@)



2006 年 5 月 5 日  星期五   晴天


遊左一日車河~ 分類: 未分類

今日真係好多謝我既good FD∼COOLmAN健~~

因為今日全日都係坐佢架車去玩~今朝一早coolman就來接我上車~跟住我地去接我老婆同妹~~上左車之後我地就去左買燒野食既野啦~唔係好多,不過都好夠~跟住本身係去清水灣燒既,,不過中途coolman話不如去石澳燒~我非常贊成~於是就去左石澳啦~~~去到之後見到無車park~搞到要停係街邊~好彩最後都無抄牌ja~

今日真係天公做美~唔落雨!!不過去到石澳果陣見到好多人都拎住一袋二袋既燒烤野~係度四圍走~於是我同阿妹就諗會唔會燒烤場果邊無爐呢~~???反正出來要開心既~我決定去租爐~150蚊6個鐵,都ok啦~好彩我早去租,租到一個近海既爐~因為之後都黎左好多人~要坐入面~(真係慘)~~燒下燒下coolman話想玩啤牌~跟住我同佢猜啦,,我輸左,,結果我就要去買啦~~好彩老婆陪我去ja@@去到之後我同老婆都買左一條短褲~拖鞋~舒服d丫ma!!(但唔記得左買阿妹果對~最後買番 )

跟住番到去啦~咁呢個時候呢有一班女仔行入黎喎,,,我就望左幾眼啦~老婆話我睇女仔~嬲左我><跟住我同佢講下次唔敢啦~佢就原諒我~~~過多陣,,我望下後面果班女仔果陣發現唔見左好多個~我唔覺意咁講左一句【咦,唔見左個女仔既】~哇哇哇~老婆立即火都黎~~立即黑面同唔理我丫!!!我幾驚丫 !!最後我花左好時間先令佢唔嬲渣!!老婆大人,,下次我唔敢嫁啦

跟住我地燒到三點幾左右啦,,就去左南灣果邊∼因為個沙灘都幾ok∼最好彩係一去到有車位∼!!正!!係果度我同老婆係度二人世界左一陣啦@@難為左coolman同阿妹了∼∼直到差不多6點果陣我地就走啦∼番去土瓜灣∼因為coolman想係賣車之前整番靚架車∼點知去到之後∼原來今日間野爆左book∼唔可以放低架車∼so我地只好渣番走架車啦∼跟住係前少少既地方停低∼講下鬼故∼笑話啦∼直到7點幾我地就過左九龍城食野啦!!因為今日係天下既出版日期∼so我就好想立即買本∼不過因為佢果邊d報紙檔我唔知係邊∼都搵左一陣∼跟住去左一間食日本野既地方食野∼都幾正既!之後再去食糖水∼(我既減肥計劃又泡湯了 )跟住車番老婆佢地番屋企啦∼不過阿妹話唔想咁快番屋企∼咁我老婆都只好陪佢晏少少啦∼停左車之後COOLMAN同阿妹好識趣咁走開左∼剩下我同老婆兩個,,親熱親熱@3@跟住到左差不多10點7果陣就車左佢地番屋企啦∼!

就走果陣老婆同我講佢阿媽聽日唔洗番工,,或者唔出得黎,,,我個心好驚啦,,又有D唔開心啦..因為聽日我本身唔係放假的...係突登請假來陪佢的,,,又驚佢出去背左我做一d事喎,,,不過學班fd咁講...  信信信信信!!!!!真係唔好令我失望丫,,因為我真係好怕唷....唔知,,,聽日可唔可以見到佢呢

如果佢真係唔出得既話,,,咁我聽日都唔知點過好了.....想消假又唔得...唉

突然諗起許志安有一首歌入面既一段歌詞,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

愛你我管不了是禍~未想過是為何~能愛著你苦也未去躲~

i Love u ~  Ling



2006 年 5 月 2 日  星期二   雨天


今天晚上真係,好大雨丫!!!! 分類: 未分類

今日番到公司諗住會俾人話啦~點知無喎~~~只係上午做左步兵= =不過好彩無良12點幾車番我番公司~~~

跟住到左4點幾果陣,諗住打俾老婆啦~點知佢唔係度,打俾阿妹啦~又係唔係度,,,勁無奈囉!!跟住只好等老婆自己打俾我啦~~~

直到7點左右老婆終於打俾我啦~佢話佢阿哥岩岩出左門口,,佢先打來,,,咁我就問佢佢阿哥係唔係知道左我地既事,佢就話係~~~仲話佢阿哥想星期日約我出來食飯TIM~~~其實約出來食飯都係好既,我都唔想我地拍拖搞到好似地下情咁,不過好似仲未落實,唯有睇情況啦~~!!!

8點幾放工果陣見到d雨落到灑灑聲~真係大 = =好似落狗屎咁,好彩我地偉大既白仔未走~就痴佢的士番左九龍城啦!!!!!跟住同左阿康去食飯∼我話無錢∼好彩阿康請我ja!!講講下聽日都要俾番200蚊俾白仔= =":"""

今晚d雷響閃電鬼咁多,,,真係好為老婆擔心丫!!!!!真係好想係佢身邊陪住佢...老實講今日,,我好多時候都諗住老婆~~真係好想快d見到我個老婆仔= ="" 乜都唔洗驚既!!!萬大事有我呢個老公豬係度!! 知道嗎∼老婆豬>OO<Ling

真係想快d聽日,,快d又聽到老婆仔把聲丫/_\



2006 年 5 月 1 日  星期一   晴天


全日都係同老婆過丫!!! 驚訝 分類: 未分類

今日起左身,見到老婆未online就打俾阿妹啦~問下佢老婆起左身未,,跟住阿妹話佢打去問下,老婆醒左既就叫佢打俾我= =跟住我一直等啦,,等極都唔見阿妹打番電話俾我,,過多陣見到老婆msn同icq on左啦,我好開心丫!!!!但係好快佢又off左,原來佢上網果度有d事= =佢同我say sorry~其實唔洗= =只有佢有online就得~跟住講講下我問打佢好唔好,佢話,,no囉,,我幾灰丫..我仲擔心緊佢會唔會為左昨日既事唔開心,,跟住佢先講可能好快就有人番,咁我就問佢出唔出街啦~佢話唔知,因為昨夜太晏番到屋企啦!!跟住我最後約左佢係apm果個地鐵出口等~跟住我同佢去左食野啦~仲有食佢最鍾意既榴槤班cake~tim~佢都唔知食得幾開心^^跟住同左佢去睇四大天王,,頂佢個肺,,悶到仆哂街,頭半個鐘都ok既,,,之後就幾悶啦,跟住睇完戲,我同老婆去左apm果個公園仔度坐~談談情說說愛咁~一開始都係麻麻地氣氛嫁渣~不過之後呢就好好氣氛了~有講有笑仲有錫tim@@又照多左好多相~!!坐到大約,,6點左右啦,我又同左佢去食榴槤班cake= =我仲叫多左個榴槤忘返~呢個幾正,雲尼拿汁底,有黑糯米~仲有榴槤同埋一d碎冰~兩樣野都好岩老婆食= =食到佢不知幾滿足@@跟住送左老婆番屋企啦~坐左一陣之後佢阿媽叫佢拿一個手拉車仔落地鐵度俾佢,我咪同佢一齊去囉~因為費事俾佢阿媽見到我,我就去左第二度等佢,順道去食野,過左一陣見到老婆拉左一包米來= =見到呢個情況我梗係走過去由我拉啦~跟住去左食麵@@正!!!之後我幫佢拉番架車仔番屋企啦∼點知拉到中途架車仔壞鬼左,,好彩果時我同老婆一齊渣~如果得老婆一個佢實唔知點算好!!跟住因為無計,,我咪抬起佢囉~幫佢搬到番屋企,流左勁多汗= =真係日日運動身體好丫

過多陣我就走啦~~~老婆老婆我好鬼唔捨得你丫!!希望快d星期四啦,我又可以見到你了!!!!!!!!

不過我都要係度提一提自己...陪老婆係重要,不過開始要注意番係工作上既事了,始終我始終覺得有穩定既工作,先有穩定既感情!!當然我依家成日都上網睇一d關係愛情丫,拍拖丫,女人心理丫等等既野= =希望可以改善一下自己!!!同埋帶到一d新既野出來囉~!!!!!!!人始終唔可以一成不變既@@!!                 老婆仔Ling~I Love U AR ^^



2006 年 4 月 30 日  星期日   晴天


今日係小弟生日既日子~~~ 疑惑 分類: 未分類

話咁快就4月30號啦!!!!!

小弟終於由19變左做20了,,想想下,,,原來自己巳經係世上活了20年了,,哈哈....

今日早上我唔知點解可以咁早起身 ,,,7點,平時番工都無咁早 = = 跟住訓番~訓到大約10點左右啦~~就起身啦~!!!!

跟住我睇MSN竟然見到老婆ON左line@@平時佢無11點幾都唔會起身嫁 = =但係佢今日9點幾就起左身啦@@真係奇蹟!!

連阿妹都好驚訝= =哈哈!!!

跟住我約左老婆同阿妹係黃大仙等∼因為阿瑞佢地無咁快ma∼跟住係黃大仙度因為阿瑞有d野搞,我就同左老婆佢地去左食野!!食食下阿瑞就黎左啦∼~吹左陣水就啦啦琳轉場去唱K啦~!!!!唱到3點幾果陣Coolman健就黎左啦~~~跟住我地唱到6點10分左右啦~就走啦,要趕去下場食自助餐= =因為7點前要入場@@!!!

 去緊果陣阿康打黎話到左~阿豪就一陣到~曾生就話到左尖咀,周仔仲係黃大仙黎緊~去到之後第一個見到既係法哥,哈哈,但係曾生就好似失蹤左咁,打極電話俾佢都唔通,最後我地決定左去左百樂酒店先~~因為驚到左果d要等= ="""去到後我叫左阿妹同coolman,阿康仲有法哥果d上左去先~跟住我同老婆就係樓下度等周仔夫婦~~好快佢地就到啦!!!因為佢地坐的士黎!!!!!真係夠老友= =""過多陣,阿瑞就逐一咁接左WK,曾生,黎左~阿豪都到埋~仲有阿瑞個fd阿俊~~~真係辛苦哂阿瑞啦= =我自己都好開心,因為最少有一班好朋友係度同我過^^真係好多謝你地丫!!!!!仲搞野都係coolman= =出左去拉左一碟既蛋糕~跟住佢原來一早巳經自己帶左幾枝臘燭~點著左之後阿妹啦,老婆啦,仲有一大班fd啦都同我唱生日歌~~我真係有d感動丫..咁大個仔,,第一次係酒店食緊自助餐搞d咁既野= =有d難為情tim

講講7下百樂酒店入面D野食真係唔係咁多= =食多幾轉就悶了~~可能我太過喜愛食果個法式田螺啦~呢樣野真係好鬼油= =我食左大約有,,,,廿幾三十個=_=SO好快就投降了!!跟住COOLMAN唔知搞乜鬼係咁吹阿妹口哨= =可能阿妹今日穿得性感啦~條死仔好似痴左線咁 = =搞到阿妹同我轉位~跟住阿瑞果邊話要猜包剪鎚~輸左既要飲溝出黎既特飲~~到最後只有我~阿瑞,coolman仲有阿俊玩~~第一局既係雲尼拿+水= =一開始我都幾緊張,,因為驚輸嫁ma= =!!點知我,阿瑞,仲有阿俊出包,得coolman出鎚= =第一杯佢就咁飲左啦~~跟住第二局,一杯普通既水+左西瓜,,蛋糕,,,一滴紅酒~仲有其他料= =成班都驚驚地~包剪鎚~~~結果..同第一次既一樣-.-coolman輸左,,今次見佢飲得咁痛苦,,見佢飲剩小小,就幫佢頂埋佢,~第三局就係鼓油+胡椒粉仲有咩我唔記得了= =只係記得阿俊輸左,阿瑞幫佢頂半杯= =!!最記得就係取後果局,本來話唔玩的了~但阿瑞係都話玩埋呢局,呢杯野就係沙津醬~番茄醬~日本介辣(wasaba)~仲有胡椒粉= =今次阿瑞話用酒杯(酒杯比普通杯細d),+哂落一杯清水度~跟住猜~~~~結果係作法自幣= =阿瑞輸左,,,飲啦~阿瑞,哈哈

不過係呢件事發生之前有一段小插曲~就係我電話響左~跟住我老婆拿電話俾我啦~我見到係阿仙打來,咪聽囉,佢祝我生日快樂~又問我係邊,做緊咩~咁呢個時候我老婆就問我係唔係女仔黎,咁我咪話係囉,跟住俾埋佢聽tim,因為我仲玩緊果個遊戲嫁ma~點知阿仙玩野,當我老婆問佢同我咩關係果陣,佢竟然話係我第二條女= =我老婆立即激到死,我唔知係老婆cut佢線定係佢cut老婆線啦,總之老婆就行左過來,跟住車左一小巴我~話佢話係你第二條女喎~咁樣,跟住就行開左啦!!!!我果時好鬼死驚嫁,我都估唔到佢會咁講野!我立即打番俾阿仙啦,叫佢同我條女解釋啦= =佢話好,跟住我行到過去我老婆唔肯聽~跟住我俾左我個妹聽~因為果陣時係阿瑞玩緊最後果杯來的,其實如果當時係我輸既話我估我會一口氣飲左佢,因為果時我既心情勁驚囉,無啦啦俾阿仙咁玩法~好彩係行去酒吧果段期間我同老婆講清楚哂點識佢啦~前因後果~老婆都話左唔嬲我~不過佢係我部電話度刪左佢個電話,仲抄底左佢電話tim~~.果時我係幾驚的,我唔係驚佢玩人電話,我係驚佢俾人玩番個電話~搞到我無得打俾佢,,我都提左佢,,要133= =(不過後來聽說佢都無打到)

跟住去到酒吧啦,因為我唔俾阿妹同老婆飲酒,咁佢都就無得玩,only坐~跟住玩左幾局之後我見佢地悶,班fd都話不如俾佢地玩啦,輸左唔洗飲酒~阿妹就話好,而老婆呢,,唔知做乜野發哂脾氣話唔玩,,我果時因為飲左酒,,,,d無明火一起就拿起佢果個骰宗飛向【長】度= =後來聽說我同我老婆呢d行為都令到班fd幾驚,,跟住我果時火火地就倒左一杯無溝野既芝華士俾自己~輸左就飲~跟住我見到老婆個樣,,我好後悔飛野,,我就同佢講對唔住,,而佢都同我講唔關我事,,係佢大聲左,,其實唔係嫁,我真係果時無啦啦有火先會咁做,,跟住我同老婆就無事啦@@可能呢d就係人地所講既戀愛啦,有時會吵下交,咁先有感情增進@@跟住飲飲下coolman就提出話要輸左要錫錫,,,仲要錫咀,,我地呢五條馬乜佬就...唉,,我,阿瑞,阿俊,阿康,coolman,,差不多個個都錫過哂= =仲拍左短片tim~!!!!!跟住因為佢地要去廁所,,我覺得有d眼訓就訓底落張椅度啦,點知一訓就出事,全身無力,,,我..醉了=_=跟住老婆同我班fd拉起我,,老婆就扶住我,,落去下面搭的士~果時我真係覺得自己無擇錯人,呢個老婆,Ling,我愛你丫>3<跟住係果度等緊的士果陣,,因為佢地覺得我無咩事,,就放開我啦,點知我果時又全身無力,,訓左落地下,,我眼都合埋哂,都唔知邊個扶起我~後來知道係coolman,我老婆,阿妹,阿瑞扶起我~跟住coolman同阿瑞就扶左我上的士帶我番屋企,老婆就同阿妹仲有阿俊走,我一路坐車一路都好擔心我老婆,,,跟住唔知係阿瑞打去定係老婆阿哥打來,阿瑞就話我老婆佢依家坐緊的士番屋企,佢阿哥都話叫佢番到屋企打番黎~!我就好擔心啦,驚佢番到屋企俾人話,但係我番到屋企之後就無力啦,要訓啦,,,但呢一覺唔長,訓到4點就起左身....跟住我見到老婆係1點send來既sms,話佢番到屋企~亦都無事~佢仲好擔心我tim丫,!咁既老婆,係邊度搵喎~_~

總之今日真係,,好特別啦,,剛20歲的今天,,發生的事真多唷