每日一日記~事事也記起~_~
此日記係由3月7日開始既@@大日子來嫁
jims
暱稱: Jims
性別: 男
國家: 香港
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
2006-09-03
沙灘記~
2006-08-09
今天過得不錯^^很滿意...
共嗚(for my fd_
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 13
今日人氣: 9
累積人氣: 809
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 11 日  星期六   晴天


機場工作的日子~~ 分類: 未分類

無乜想講= =~只係下午果陣無啦啦俾人捉左入機場,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

過左漫長既一個夜上=口=



2006 年 3 月 10 日  星期五   晴天


好鬼死累丫!!!!! 分類: 未分類

今日開夜開到好晏∼∼~都係等果d包機野~真係頂,,,十點幾都無野出,,係度呆等,,等到好悶果陣,,就拿個手機出來望下老婆個樣~~越睇就越想搵佢∼~終於忍唔住打左俾佢~~哈,真係好彩,一打去佢就聽啦~幾驚佢訓左丫∼∼∼∼同佢傾左一陣間,d阿頭就打來叫我收工@@老婆真係帶運氣俾我丫,哈哈哈

 今日係星期五~都係天下既出版日子@@慣左一收工就行上去荔景地鐵站頂既報紙檔度買~點鬼知真係唔好彩,,佢竟然收左丫!!!!!真係未試過 !!我好唔甘心!!!!!終於我決定左係旺角站出~去買完本書再坐番小巴番屋企= =""

講講下地鐵站~記得昨日我周阿瑞係地鐵站度等~再一齊去打機的~期間有一班青年男友係度玩~我同阿瑞都無理佢地係度傾計~點知傾傾下有個女仔行過來問我叫咩名喎~我一睇就估到佢係輸左要過來問名啦~我就問佢係咪~佢話係~咁我咪話佢知我叫Jims囉~~佢走番過去果陣我仲祝佢繼續輸tim@@跟住過多陣佢又走過來問阿瑞叫咩名~哈,阿瑞同佢講唔好又問名啦~問下其他啦~跟住個女仔就問佢電話啦~佢條死仔,是但講左個電話俾人= =真係吹水王 呢個女仔真係大輸家,無耐又過來了~今次就問住邊~~~死仔瑞又答番佢一個佢以前住既地址俾佢聽~~~嚇到條女話~做乜你肯講得咁清楚俾我丫~~真係笑死我,哈哈

如果日日都有呢d趣事人生都會快樂d∼∼∼∼~希望聽日早d收工啦,,,起碼可以番屋企訓下~~~因為真係,好累丫



2006 年 3 月 9 日  星期四   晴天


今日好累丫~~~~ 分類: 未分類

 今日既工作無乜特別事~~~∼~好在唔洗入機場果d=_="""昨日驚既野都無發生到~~~~~~

今日開夜果陣阿瑞打俾我問我去唔去打機,,我都諗左一陣~因為今夜都係我開夜嫁ma~!點知好好彩@@佢地8點鐘肯放我走啦!!!!!!!跟住同阿瑞去打機∼∼打左三場∼~試左幾個人物,知道以後有咩戰術可以用@@!!!!

記得打到差唔多11點果陣~老婆打俾我問我係邊,,,我照實咁答~~老婆好似唔係幾滿意我去左打機= ="""咁又係既.我唔記得打俾佢同佢講番聲,,係我唔岩><我以後唔會嫁啦!!@@!!!!!!!

聽日就係星期五啦~∼∼∼∼~~真係好鬼想快D星期日丫><放假丫MA!!!!!一諗起放假成個人都精神哂

記得今日打過俾阿明~知道佢玩金庸新開免費果個ser1~~搞到我都好想好想玩><就dl佢玩下先~_~反正免費~哈

打左咁多先,,唉,好驚聽日唔知醒番工丫><都唔知訓唔訓好 ∼∼∼下次都係唔好玩到咁夜了

 



2006 年 3 月 8 日  星期三   晴天


今日既心情,,就好似天氣咁~陰晴不定 無奈 分類: 未分類

昨晚開夜燒碟~臨訓前我好叻咁穿好哂衫_(諗住可以減番d換衫時間@@)~~結果神咁早就起身~8點40分就番到公司啦~哈哈

今日做既野又唔係辛苦~話咁快就過做d野~~我仲有時間打俾我一個好朋友Kevin~我老婆仲主動打俾我丫~真係搞到我好鬼死開心>_<!!!hehehe~不過番到公司之後又要落倉開夜啦 (真係話咁快又到我開夜了∼))

落倉之後幫個同事阿俊去買m記~~~去到我本身諗住唔食嫁,,,不過見到M記出左個新既包@@終於都忍唔住食左(唔會太肥既= =””)不過味道麻麻地,,,飽肚就真既~

落到倉又見到我地公司既拉登~開SIr~又聽佢地係度講廢話∼~~~~本身今夜都係好平安咁過既~~~點知無啦啦佢地突然之間話我聽日唔洗跟車出去~去跟開sir入機場交單打單咁~~講到似層層咁,,,搞到我勁唔安樂 ~~梗係啦,一入機場深似海~d OT時間簡直唔係人做嫁><諗起到驚丫!!!!!! 我個死同事阿俊無啦啦行過來話錫我= =我以為佢講笑啦,點知佢條死仔包真係錫左我耳仔一啖,,嚇到我死~!!!!!!!!!!!估唔到佢玩野真係玩得咁盡∼~∼∼

就快放工果陣個死仔俊無啦啦話我都同佢地去食飯∼真係激死我,,同佢地食飯無好野嫁,!!去到係咁飲酒,唔理飲唔飲d酒錢都要計番份(都幾係野嫁,食次飯就幾百_)而且個開sir仲會係咁講野,,無2,3點都唔洗走∼為左錢同自己著想= =我堅決唔去!!!!!!! 不過就係9點半走果陣無啦啦同我講要去葵芳果邊交單,,無計啦~一定要去,,但依家除左的士就無車去,,搞到又唔見左17蚊><!!!唉,真係灰哂!!!!!!!!

番到鑽石山~出左地鐵站~一邊行一邊吹煙,,,一路想起明日既不穩定,,真係,,唉!!!



2006 年 3 月 7 日  星期二   陰天


美好的一天~ 疑惑 分類: 未分類

今日真係好開心丫><

今日係我老婆阿Ling生日既大日子丫@@

今日一起身就約左曾生去左打機~直到2點幾我地就走~~跟住我拿拿琳跑去荔枝角度拿番我買好左既花@@*(第一次送花,,)我今日無食早餐同午餐~~曾生就無食午餐~兩個都餓到就死~不過我驚會遲到~堅持一定要去到先食~佢都無我苻~_~哈哈  

好在最後我都無遲到~到左之後曾生就叫我去買野食~不過我驚老婆搵我唔到丫,唔敢行開~佢個死仔真係夠義氣= =陪我係度等唔去買野食~!!!!!!!!跟住見到老婆啦~但老婆要番屋企換衫~~咁我同曾生咪係樓下公園等佢囉~~等到我地肚到餓扁了= =

跟住我地去左apm度食野@@原來apm既食街真係好鬼死多野食嫁~搞到我都唔知食乜好,最後我都係擇左食拉麵∼∼∼不過個拉麵真係麻麻地,,,但d湯底好鬼正><

跟住行多陣曾生走左啦~咁我同老婆就二人世界了~_~真係希望時間過得慢d丫~我仲同老婆影左幾張相@@老婆話我影得好靚丫><哈哈~真係好鬼死開心

歡樂既時光過得特別快~又係時候講拜拜,,,話咁快又要送老婆番屋企啦><真係一萬個唔捨得

而我請既兩日假都放完啦 聽朝又要番工同時間鬥快了~~~唉

希望快d星期日啦,,咁就可以見到老婆仔了@@(死火,,講講下先記得要幫個司機燒碟~呢次大獲了)