今日要好早起身去教會,,李祈恩又唔去..得我自已1個慘****
今日係''啟發''li個課程既第1日~所以去左打保齡...開頭冇咩興
趣想玩架!但同人比賽~~我輸啦**第1次玩姐~~玩下就有少
少興趣but又有D悶悶><''同教會d人食野講下下堂既野~2點
幾就走lo~去左hollywood搵MUM&DAD佢地羅番D書仔,,
DAD走埋,,我同MUM行啦~有買左好多33比我啦~Yeah~~
真係''最愛呀媽購物狂''呀!!kaka,,Night,,又去鳳德食飯~~
悶爆x10************姑姐見到我張貼紙相,,話我同xx
個樣有D似喎~係咩?你地覺冇?估下佢話冰個同我似呢??
|