唉,,,電左幾日,,搞到我係頸好累呀!!好苦呀~~~
聽日終於可以洗頭啦,,我終於挨完啦~~
講番正題,,,今日成日都係home到呀,,哥去左camp
我用佢部computer黎玩,,用自已果部都要開佢果
部..不如用佢果部啦!!係到褒劇,,悶死我啦!!
出世既時間︰2006-08-24 04:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]