今日約好左去唱KKK....去到唱呀唱呀!D男仔好遲先黎!
埋單果時好彩佢地唔洗$$,,如果唔係就晒啦!之後番慈雲
山,,想番home先啦.....點知home開緊party~~仲有人係咁叫
我妹妹tim^^就比人趕走去左打波,,我係咁同茜傾電電!冇
打到......跟住落創藝睇Mandy&Don個show!!等左N咁耐耐
~~D男仔都走埋~終於見到囉Mandy好靚女呀!!唱live都唔
錯呀Good 聽完Mandy唱就走..茜上左我到羅我本作業幫
我做呀Thz!!!!Night去左MK~~
Today D相相未有post,,想睇問我囉!!
|