今日終於去到海洋公園啦~~開心到死呀~~去到都未入得場!!今日xing唔太舒服呀,,小心D啦!!
第1個Game係玩滑浪飛船呀!!玩完個身濕晒囉~~Gama2我,,xing&2個男仔都冇玩!!之後,,一
個過山車我都係冇玩的,,心臟怕了佢~~等左好耐先見到佢地玩呀!!跟住D次序唔記得啦,,有玩韆
鞦呀,,除左鞋仔比人地見到腳板黑黑的~ka..說笑姐~之後,,有另一個過山車忍不住想玩,,茜同我
一齊啦,,唉.......坐左上去就知驚啦!驚到我係咁叫:唔玩啦!!係咁嘈啦!!<我傻的~茜就玩到象筋
都唔見埋哈哈^^之後4個女仔<<冇我,去左玩跳樓機~~我地就在太陽伯伯下曬著!!Very hot~
之後坐覽車去山下食左野,,就玩夏水禮勁好玩呀!有泡泡party,,滑梯<<一玩就濕晒架啦!一個專
濕身架地方同一個勁似迷宮既!!迷宮等左好耐呀,,等既其間D工作人員係咁用槍射我地呀!!未用
先濕濕身哈哈^^去到玩好好玩呀.....係咁射工作人員囉haha,,Happy~~又再玩泡泡party
又搞D工作人員~~之後7點幾執野坐陣去坐Bus見到2個好玩既工作人員,,同我地say Bye
呀杜叫佢射我呀笨<<佢羅住可樂~~扮野射我地~呵呵!!好nice呀~~Dinner去左金鐘eat!
|