琴日晏就同茜去食Kcf,,本身係打排球book左4點....
cy&xing去左樂旺打籃球,,我同茜慢慢先去,,但我同
茜都唔太想玩,,咪行黎行去囉!最後落去黃大仙睇野,,
比茜搞到我又買左本野...小小無奈,,但有用既!
><><><><><><><><><><><><><><>
今日約左茜去銅鑼灣行街,,,行左東角,,行去時代廣
場<好似,,睇到楊千嬅同關心妍麻....繼續行啦又食
左野,,我地係咁睇D飾物..but勁貴$88,,$108等
oh shit~~><''番到黎搵佢地又係打緊波!!
|